DAT KAN JE UITZETTEN!!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:48 schreef nyny83 het volgende:
EN PLEUR OP MET DIE GODVERDOMDE TYFUSRECLAME TUSSEN DE BERICHTEN!!!!
Ja iddquote:Op maandag 1 oktober 2007 08:51 schreef Varr het volgende:
Waarom kan het uberhaupt aan, alsof er iemand bestaat die dat aan wil hebben.
Gewoon. Piemels.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:49 schreef crossover het volgende:
DAT KAN JE UITZETTEN!!!!!!
Kuuk, de TT, wat doe je nu
Ik ook. Nouja, hij zit niet aan mij vast. Maar dan nog.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:54 schreef nyny83 het volgende:
Ik hou alleen van mn eigen piemel
Hallo piemel van mequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
Hallo.
Welneen. Gewoon je muis naar de opties slepen. Daar foksilver kiezen. Of iets anders. En dan is alles weer normaal en valt er niets te wennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef Blight het volgende:
Hmmmmm. Dit is wennen.
quote:
Werk? Weekend!quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Die tieten bovenin zijn trouwens best wel irritant voor FOK!kers op 't werk, zoals ikzelf.
Ik zie geen tieten?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:08 schreef Blight het volgende:
Die tieten bovenin zijn trouwens best wel irritant voor FOK!kers op 't werk, zoals ikzelf.
En danny heeft er zo zijn best op gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Nouja. Ik heb de nieuwe layout een uurtje gegeven om te wennen, maar 't gaat 'm niet worden.
Hij bevalt me eigenlijk wel, op het moment. Alleen de plek van de PI bij een post vind ik nog steeds raar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 10:00 schreef Blight het volgende:
Nouja. Ik heb de nieuwe layout een uurtje gegeven om te wennen, maar 't gaat 'm niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |