Hmm.. ja ik ook wel, alleen moet elke dag half 9 op school zijn en maandag/dinsdag stage lopen, wat het best druk voor mezelf maakt. En ik niet heel veel slaap krijg eigenlijk. Maar het lijkt me wel weer keertje leuk om te doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:48 schreef teigan het volgende:
Ik wil nog best elke week zwemmen, ik ben alleen de laatste weken nogal in de steek gelaten door mijn partners in crime...
Dus het ligt nogal op zijn gat..
Maar ik ben nog steeds wel te porren..
en nog bedankt Ayreon..
door de week moet ik werkenquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:02 schreef teigan het volgende:
We zouden nog een keer gaan karten toch?
Misschien kunnen we daar eens een datum voor prikken..
Same herequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog steeds foksilver
Heb hem daar gwn weer opgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.† The 3 Kings †
Dat heb ik al wel tijden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
nah, nu wel eens tijdom te wennen. meteenook dat achtergrondkleurtjes voor TS en mezelf ingesteld en zo
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:47 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo![]()
![]()
Smileypost
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi
† The 3 Kings †
Sorryquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ah, het is dus niet spontaan, er is informatie gelekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |