Ik use Firefox al meer dan 3 jaar ofzo... ik ben alleen benieuwd naar hoe het eruit ziet bij de anderen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ga ff googlen, of installeer 't gewoon.
Of je doet gewoon effe user.js maken en dan ben je al klaar:quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:34 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb een PDF gevonden met een aantal instellingen die je aan je about:config moet toevoegen om Firefox sneller te maken.
Ik heb het net gedaan en voor mijn gevoel gaat het echt een stuk sneller...
Klik hier!
fasterfox.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:49 schreef Treveo het volgende:
[..]
Of je doet gewoon effe user.js maken en dan ben je al klaar:
http://www.tweakfactor.com/articles/tweaks/firefoxtweak/4.html
done, ben benieuwdquote:Op woensdag 30 januari 2008 10:34 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb een PDF gevonden met een aantal instellingen die je aan je about:config moet toevoegen om Firefox sneller te maken.
Ik heb het net gedaan en voor mijn gevoel gaat het echt een stuk sneller...
Klik hier!
Fasterfox zuigt, elke extensie vertraagt de opstarttijd... gewoon handmatig de configs aanpassen is wat meer werk, maar werkt FF dan ook snellerquote:
browser.search.openintabquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoe open je je search results uit dat search ding automatisch in een new tab?
Meteen goed!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
browser.search.openintab
Uit mijn hoofd inmiddels
ik klik altijd met muis3 op vergrootglas...quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
browser.search.openintab
Uit mijn hoofd inmiddels
op enter rammen is makkelijkerquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik klik altijd met muis3 op vergrootglas...
en dan:P nee geintje, about:config, dankje!quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
browser.search.openintab
Uit mijn hoofd inmiddels
het werkt niet:Oquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
op enter rammen is makkelijker
[..]
en dan:P nee geintje, about:config, dankje!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:13 schreef Treveo het volgende:
Kick... iemand wat screenies?
blockt dat ding ook van die grote popups die zich als een window voordoen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dan kijk je niet goed haha ik gebruik 'm alleen niet overal
Oh, mijn excuses, ik lette inderdaad niet goed opquote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
dan kijk je niet goed haha ik gebruik 'm alleen niet overal
Adblockplus is er voor gebouwd om (flash-) banners e.d. te blokkeren.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
blockt dat ding ook van die grote popups die zich als een window voordoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |