Oh... je kan Windows Live Mail in lite krijgen? Dacht ook dat het om Windows Live Messenger gingquote:Op woensdag 28 november 2007 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het gaat hier om windows live mail he, gewoon linksonder klikken op "ga naar lightversie" en klaar.
Volgens mij je profile deletenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is er ook een optie om alle opties weer default te zetten?
Ja, de opvolger van hotmail (met Ajax e.d.). Alleen in firefox werkt dat sinds kort niet best als je een nieuwe mail wil opstellenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:45 schreef Treveo het volgende:
Met Windows Live Mail kan je via je browser bij je meel enzo... beetje zoals de "oude" Hotmail dat was?
Oke, dan snap ik het, want als ik ga Googlen, is het alsof dat die Windows Live Mail een mailclient is.. dus niet webbased -,-quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, de opvolger van hotmail (met Ajax e.d.). Alleen in firefox werkt dat sinds kort niet best als je een nieuwe mail wil opstellen.
Ah... I see... Dus je hebt van MS nu 5 nieuwe mailclients ofzo? Windows Mail, Windows Live Mail, Windows Live Desktop oid en Outlook 2007 etc?quote:
Windows Live Mail is volgens mij de opvolger van desktop. Kan me niet voorstellen dat dat ook nog bestaatquote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Treveo het volgende:
Ah... I see... Dus je hebt van MS nu 5 nieuwe mailclients ofzo? Windows Mail, Windows Live Mail, Windows Live Desktop oid en Outlook 2007 etc?
Idd wtf. Wil je gewoon de messenger installeren krijg je al die tyfuszooi erbijquote:Op woensdag 28 november 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Windows Live Mail is volgens mij de opvolger van desktop. Kan me niet voorstellen dat dat ook nog bestaat [afbeelding]. Als je de nieuwste windows live messenger (8.5) installeert krijg je de vraag of je oa windows live mail wil mee-installeren.
Google is er later bijgekomen, ik heb het nut van de overstap nooit gezien. Alle features kwamen bij M$ ook alleen met wat vertragingquote:Op woensdag 28 november 2007 22:03 schreef mcDavid het volgende:
Wat moet je uberhaupt met live mail, als er Gmail bestaat?
Live mail is dan ook de opvolger van hotmailquote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Gmail was er al jįren voor live mail.
Ja, heb ik ook last van, dan doe ik alleen die Messenger en nix anders... Maar ik begin nu een meer te snappen... denk dat ik toch maar gewoon bij mijn providermeel en TB blijfquote:Op woensdag 28 november 2007 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Windows Live Mail is volgens mij de opvolger van desktop. Kan me niet voorstellen dat dat ook nog bestaat. Als je de nieuwste windows live messenger (8.5) installeert krijg je de vraag of je oa windows live mail wil mee-installeren.
Naast hotmail bestonden er ook al tig andere gratis 2mb mailproviders.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Live mail is dan ook de opvolger van hotmail [afbeelding], en die was er al heel vroegaah [afbeelding].
quote:Windows Live Hotmail
De nieuwe Hotmail biedt je meer. Meer ruimte (5 GB), betere beveiliging en het is nog steeds gratis. Meld je nu aan.
Met gmail drive?quote:Op zondag 2 december 2007 17:53 schreef EvilMarc het volgende:
Gmail is een leuke online back up voor al mijn word documenten![]()
Maar ik weet niet of je Hotmail ook als opslag kan gebruiken (al dan niet met bypass ofzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |