Staan beide aan. Vreemd dus. Danny gaf het ook al eens ergens aan in een topic, dus ik ben niet de enige.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:47 schreef mcDavid het volgende:
Heb nergens last van met image search?
wellicht moet je eens "image" intypen in about:config en wat met de opties spelen?
zet iig permissions.default.image op 1, da's het vinkje "afbeeldingen automatisch laden" in de opties.
Wellicht helpt het ook om fasterfox te installeren?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:11 schreef mcDavid het volgende:
En je hebt wel gewoon de laatste update (2.0.0.8)?
Volgens mij is dat standaard functionaliteitquote:Op woensdag 28 november 2007 16:12 schreef superheist het volgende:
Telkens als ik Firefox open, en ik m'n comp de dag ervoor heb afgesloten zonder m'n firefox venter te sluiten, krijg ik de melding of ik de sessie wil herstellen of een nieuwe wil beginnen.
Ik kan nergens vinden waar ik dit uit wil zetten, aangezien ik nooit de sessie wil herstellen. De optie om m'n venster te sluiten voordat ik m'n computer afsluit is mij teveel werk
Hm, wel een kutfunctie dan.. Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te klikken als ik ergens heen wil.. (bv. user account controlquote:Op woensdag 28 november 2007 16:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat standaard functionaliteit
http://kb.mozillazine.org/Session_Restore#Disablequote:Op woensdag 28 november 2007 16:37 schreef superheist het volgende:
[..]
Hm, wel een kutfunctie dan.. Ik probeer altijd zo weinig mogelijk te klikken als ik ergens heen wil.. (bv. user account control)
kijk aan, dankuquote:Op woensdag 28 november 2007 16:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://kb.mozillazine.org/Session_Restore#Disable
Daarna installeer je Session Manager, want dat is handig (onthoudt bijvoorbeeld ook gesloten tabs).
Updates worden nog wel geleverd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:01 schreef Treveo het volgende:
Volgens mij wordt TB bijna niet meer ontwikkeld...
Heb je wel als startpagina "open mijn vensters en tabs van de vorige keer" ingesteld?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:17 schreef Broekpaling het volgende:
Vreemd, ik heb een schone installatie van 2000pro hier en FireFox doet gewoon wat het moet doen alleen de volgende dag zijn al m'n websites weg.Kan ik ze weer opnieuw gaan intypen. Bij instellingen staat dat cookies en geschiedens etc gewoon opgeslagen wordt en in de map waar m'n cookies staan zijn alle cookies gewoon terug te vinden.
![]()
![]()
Wtf, heb je een light WLM dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik FF 2.0.0.10 en de gewone WLM (dus niet de light).
Jaquote:Op woensdag 28 november 2007 20:02 schreef Treveo het volgende:
Wtf, heb je een light WLM dan?
Ziet er sexy uit... ik heb een dual core... maar toch ben ik benieuwd naar WLM lightquote:Op woensdag 28 november 2007 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, voor als je nog een pentium 2 hebt
.
Het gaat hier om windows live mail hequote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef Treveo het volgende:
Ziet er sexy uit... ik heb een dual core... maar toch ben ik benieuwd naar WLM light
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |