Wellicht helpt het als je even een van de 3129 topics over de nieuwe layout checkt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:50 schreef Broekpaling het volgende:
Misschien dat ik er finaal overheen lees maar kan het kloppen dat FullQuickReply het niet meer doet?
Nergens last van (en heb aantal addons geïnstalleerd), heb je wel de laatste versie van firefox?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als ik addons probeer te installeren onder Vista dan krijg ik veel foutmeldingen, ben ik de enige of zijn er meerdere?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:50 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Plak in de urlbar en ram op enter dan kun je de pagina editen.
Wat doet het eigenlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef gateway het volgende:
de extensie van Woops doet het ook niet meer in de nieuwe layout
Quickreply, maar dan veel beter. In de nieuwe layout zitten inmiddels vrijwel al die opties ook, minus de quickedit (onderaan dezelfde pagina editten)quote:
Da's een bekend probleem. Zet vloeiend scrollen ff uit in about:configquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef mberg86 het volgende:
Het scrollen op pagina's met een achtergrondafbeelding of een youtube filmpje gaat bij mij in firefox heel traag (trage reactie). Iemand een idee hoe dit komt? In IE heb ik daar geen problemen mee....
Ik, alleen 2 is nog steeds default... .:)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:46 schreef buzzer het volgende:
Heeft heir al iemand FF 3 draaien ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PietjePuk007 op 04-10-2007 23:40:59 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Via de addonsite kan je gewoon op installeren klikken en gaat alles vanzelf. Heb je wel een beetje betrouwbare addons? Ik heb ze alleen van die site.
Heb je FF wel zo ingesteld dat ie de informatie moet onthouden? (Extra -> Opties -> Privacy -> Geschiedenis)quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:17 schreef Broekpaling het volgende:
Vreemd, ik heb een schone installatie van 2000pro hier en FireFox doet gewoon wat het moet doen alleen de volgende dag zijn al m'n websites weg.Kan ik ze weer opnieuw gaan intypen. Bij instellingen staat dat cookies en geschiedens etc gewoon opgeslagen wordt en in de map waar m'n cookies staan zijn alle cookies gewoon terug te vinden.
![]()
![]()
dit is te verhelpen. met MSN stuffplug krijg je naast meer opties ook de optie om je e-mail te openen in de standaard browser. ook links die je ontvangt in het gesprek gaan dan via FF [of andere niet IE browser.]quote:MSN opent een Internet Explorer als ik mail controleer
quote:
Zelfde als de vraag hierboven, doordaat de link in MSN zelf zit om de mail te openen met IE is het niet mogelijk om deze te wijzigen.
Alle 3 de opties zijn aangevinkt, hij zou de sites 365 dagen lang moeten onthouden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:08 schreef Treveo het volgende:
[..]
Heb je FF wel zo ingesteld dat ie de informatie moet onthouden? (Extra -> Opties -> Privacy -> Geschiedenis)
Hmz, das wel gek dan... misschien navragen op irc.mozilla.org #Firefox?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alle 3 de opties zijn aangevinkt, hij zou de sites 365 dagen lang moeten onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |