Inderdaad! Zelfs de laadtijd van de baggerlayout is in secondes uit te drukken in plaats van minuten!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is inderdaad retesnel (ook FOK!), alleen de meeste plugins werken niet.
Waar is bedoelt voot?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
Nightly Tester Tools Lite ofzo : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1391
Kan ik daar dan zelf wat aan doen?quote:"..." zal niet worden geïnstalleerd omdat het geen beveiligde updates verzorgt
Draait hier ook als een tierelier.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:41 schreef wobbel het volgende:
Zo, Firefox3 Beta4 draait hier...en ik moet je zeggen dat het echt gigantisch veel sneller werkt dan FF2.
moet je om die te installeren eerst 2 verwijderen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Draait hier ook als een tierelier.
CPU- en RAM-gebruik blijven netjes beperkt tot nu toe.
Nope, je kunt ze gewoon naast elkaar draaien!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:58 schreef gateway het volgende:
[..]
moet je om die te installeren eerst 2 verwijderen?
das ook weer overbodig? Maar dan ga ik ook maar eens installeren denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nope, je kunt ze gewoon naast elkaar draaien!
En hoe doe je die?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:15 schreef Treveo het volgende:
[..]
, ik snap echt gewoon niet waarom er mensen zijn die denken dat Opera sneller is... als je speedhack van Firefox gedaan hebt, is die gewoon onverslaanbaar :p
Google zoeken naar 'speed up firefox'quote:
Je kunt eventueel Fx2 daarna gewoon deinstalleren. Maar zolang 3 nog bèta is, is het misschien wel verstandig er een stabiele browser naast te hebben. (hoewel de beta's van firefox behoorlijk stabiel zijn over het algemeen)quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:11 schreef gateway het volgende:
[..]
das ook weer overbodig? Maar dan ga ik ook maar eens installeren denk ik
Met beta3?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:26 schreef mcDavid het volgende:
Kom er zojuist achter dat FOK! echt 3x zo snel rendert met zónder fasterfox.
Althans, Light + ombouw naar silver dan
is baggerlayout echt heel traag dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:41 schreef mcDavid het volgende:
neuh gewoon met 2. En http://userstyles.org/styles/4434
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |