Neem aan dat die dingen ook wel in Utrecht of Groningen zijn te vinden. Hier zijn ze alleen in overvloed, kankerstad is dit tochquote:
In Nijmegen (=win) nog nooit zoiets gezien. Dus misschien ga jij gewoon naar de verkeerde steden mevrouwtje.quote:Op zondag 30 september 2007 19:38 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Neem aan dat die dingen ook wel in Utrecht of Groningen zijn te vinden. Hier zijn ze alleen in overvloed, kankerstad is dit toch![]()
Bewijst maar weer hoe kut ze zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ze nog nooit gezien in Groningen en als ik in A'dam ga wonen, koop ik er ook 1 :6.
Bakfietsen.
Wacht maar een jaar ofzo, dan zullen ze zelfs in Nijmegen verschijnenquote:Op zondag 30 september 2007 19:39 schreef tonks het volgende:
[..]
In Nijmegen (=win) nog nooit zoiets gezien. Dus misschien ga jij gewoon naar de verkeerde steden mevrouwtje.
Bedoel je nu dat Nijmegen achterloopt?!quote:Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef GlazenKaak het volgende:
[..]
Wacht maar een jaar ofzo, dan zullen ze zelfs in Nijmegen verschijnen![]()
Woon jij daar niet?quote:Op zondag 30 september 2007 19:42 schreef tonks het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat Nijmegen achterloopt?!
Ik woon daar inderdaad niet.quote:Op zondag 30 september 2007 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woon jij daar niet?
Dat verklaart een hoop.
:6.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |