abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 00:29:00 #1
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_204124
Tis zachies aan tijd voor een iets genuanceerdere actie, ipv van het plompverloren binnen willen vallen als een stel dronke, doch brave hersendooien .. met of zonder parachute :
Kan Fok! als zodanig, dus jij en ik en al die andere vogels die stream-freak zijn, niet de krachten bundelen, en zelf zorgen voor minimaal een audio verbinding ?? Video is leuker, maar een stuk lastiger realiseerbaar ..
Het gaat er om dat ons bekend wordt wat er op DIT moment, met 't testbeeld op alle cams, door de voice-over wordt verteld/gemeld ..

Ik weet dat er zender freaks zijn, die voor relatief weinig een strakke zender in mekaar kunnen schroeven met een reikwijdte van enkele km's ... prob is alleen dat je geen complete Libertel paal op het dak kan gaan zetten ..

Enne .. als je met een beetje schoenepoets op je bolus al naar binnen wandelt, mjah, dan moet een tag-team (zware selectie) toch in staat zijn een en ander aan bugs aan te kunnen brengen .. diep in de nacht ...
Om een uur of 05.00 zijn die Randon rakkers echt nie scherp meer .. Ideaal moment dus ..

Anyway .. spui de meningen .. en mochten er mogelijkheden zijn, wijdt er dan niet teveel over uit op deze site, maar zoek een ander medium ...

Het wordt tijd dat wij es als BB over V. gaan fungeren ...

pi_204125
een beetje richtmicrofoon moet al voldoende zijn, maar ik heb er helaas geen verstand van...

Suc6

++ is het al weekend? ++
pi_204126
Nou ik kan je zeggen (stream-freak) dat Bart en Sabje aan het overleggen zijn of ze 'het' wel of niet moeten doen...

Bart: 'tsja, het is wel de laatste avond'
Sab: 'Bart, ik moet toch echt slapen nu hoor'

en (nog) geen testbeeld...

Willem: 'Nou, Trut!'

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')