Volgens mij stoppen ze alcohol in die verf daartegenquote:Op zondag 30 september 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
Gewoon je shirt een nachtje in de vriezer leggen, zodat de inkt bevriest.
De dag erna haal je hem eruit, en ram/zaag je dat beveiligingsding naar de klote.
quote:Gewoon een magneet pakken.
Er zijn er wel meer geloof ik...quote:Op zondag 30 september 2007 19:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Is een bug na de downtime, wordt aan gewerkt.
ja hoor. met de schaar.quote:Op zondag 30 september 2007 18:46 schreef ArendBarend het volgende:
Niemand tips om dat er af te beunen zonder mn broek te mollen?
Of hij heeft gewoon wat minder ervaring dan jijquote:Op zondag 30 september 2007 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat een sukkel.
Gewoon je shirt een nachtje in de vriezer leggen, zodat de inkt bevriest.
De dag erna haal je hem eruit, en ram/zaag je dat beveiligingsding naar de klote.
Voor wat er nog van over is?quote:Op zondag 30 september 2007 22:35 schreef ArendBarend het volgende:
Is reeds opgelost, je moet gewoon dat witte ding helemaal kapot slopen, op een gegeven moment laat t dan los, nu ben ik weer blij met mijn broek
idd en in sommige winkels piepen de poortjes konstantquote:Op zondag 30 september 2007 18:34 schreef Mr.Chippie het volgende:
Poortjes horen dan te piepen ofzo ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:28 schreef flipm0 het volgende:
Dat krijg je als je je kleding niet bij een kledingzaak maar bij een kutverkoper koopt. Als je een rubberen kut met paardenhaar had gekocht was het waarschijnlijk wel goed gegaan
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |