Je vergeet de aai over hun bol nog.quote:Op zondag 30 september 2007 22:24 schreef JohnDope het volgende:
ik zou zeggen; pomp er ouderwets een grote zak met geld in... clubhuisje hier, rapclinicje zus, kopje thee zo en houdt van zelf wel op....
Wie wou je dan meppen, alleen die gastjes die je op heterdaad betrapt, of wou je alle Marokkanen, Polen en negers maar even een preventieve mep verkopen?quote:Op zondag 30 september 2007 18:10 schreef Johnns het volgende:
[..]
Je weet dat het niet mag, maar hoe geweldig zou het niet zijn om met een groep die wijk 's avonds in te trekken en ze even een flinke corrigerende tik te geven. Praten helpt in dit soort gevallen niet. Ik vraag me af of ze het dan nog in hun bolle kop halen om het leven van anderen zo te verstieren.
Wat begrijp jij niet aan corrigerende tik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie wou je dan meppen, alleen die gastjes die je op heterdaad betrapt, of wou je alle Marokkanen, Polen en negers maar even een preventieve mep verkopen?
Sinds wanneer zou ik het normaal vinden om mensen die zich fatsoenlijk gedragen klappen te verkopen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wie wou je dan meppen, alleen die gastjes die je op heterdaad betrapt, of wou je alle Marokkanen, Polen en negers maar even een preventieve mep verkopen?
Als dat zo waszou het in onze binnenstad een klereherrie zijn want daar lopen nogal wat blanke meiden en Marrokanen. Maar ja een Marrokaan die je passseert en nks doet, die valt niet op.quote:Op zondag 30 september 2007 19:03 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De eerste marrokaan die z'n bek dicht kan houden als er een blank meisje langsloopt moet ik nog tegenkomen.
Één van de andere oorzaken hiervan zijn dat bepaalde figuren Marokkanen steevast als "orcs" of iet soortgelijks bestempelen en / of de gehele bevolkingsgroep Marrokanen als gewoon inslechte halfmensen beschouwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:31 schreef zwemmerseczeem het volgende:
kan HBO-Ali geen baan vinden en raakt steeds gefrustreerder over de Nederlandse maatschappij...
Dus jij wil met een knokploeg gaan staan wachten tot iemand rottigheid uithaalt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:35 schreef Johnns het volgende:
[..]
Sinds wanneer zou ik het normaal vinden om mensen die zich fatsoenlijk gedragen klappen te verkopen?
Een corrigerende tik kreeg je dacht ik altijd nadat je iets fout gedaan had
Ik wil helemaal niks. Ik zeg alleen dat het misschien wel eens goed zou zijn om deze jongeren eens een corrigerende tik te geven, ipv ze met de fluwelen handschoen te aaien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus jij wil met een knokploeg gaan staan wachten tot iemand rottigheid uithaalt?
Ringo, kap eens met je getroll.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:49 schreef Ringo het volgende:
Ontopic: dat soort ontaarde jeugd moet natuurlijk keihard worden aangepakt. Elke vorm van medelijden is uit den boze, en een teken van morele zwakte. Je zqal op een of andere manier toch boven de wet moeten durven staan, of de wet op jouw methoden aanpassen.
In elk geval moeten ze pijn lijden, of sterven. Of allebei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |