Want?quote:Op zondag 30 september 2007 17:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeg het dan ook niet bejaarde dakduif.
Dat is inderdaad het frustrerende. <Hypocriete moraalridder mode on>"Voor eigen rechter spelen mag niet, boehoequote:Op zondag 30 september 2007 19:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dit dus en wie krijgt dan de schuld
Klopt.quote:Op zondag 30 september 2007 18:20 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Nee want moslims gaan in Nederland niet massaal naar de hoeren of proberen afzichtelijke blonde "afdankertjes" te schaken voor een neukpartij om ze vervolgens nadat ze zwanger zijn geworden te dumpen , en een "goede" vrouw te zoeken in een of ander bergdorp ?
Daarnaast kan ik stellen dat zeker 70% van alle stamklanten in de gemiddelde coffeeshop moslim is. En dat de gemiddelde kroeg in bepaalde buurten ook dat percentage moslims bevat. Vaak oude mannetjes die als ze dronken worden nog weleens de (blonde) vrouwen daar proberen lastig te vallen. Om vervolgens sjagerijnig naar huis te gaan om hun "goede" vrouw af te rossen.....
Komt je zeker wel bekend voor he ?
Mja, de beroemde No true scotsman argumentatie. daar zijn moslims zeer bedreven in.quote:Op zondag 30 september 2007 19:03 schreef Kanjer het volgende:
NeeeeeeeeeeeHeeeeeeeeeeeeeee,
Het zijn GEEN moslims, moslims doen zulke dingen niehiet!!!!!!!
Leer het nou eens, dat zijn afvallige moslims, die hun geloof niet serieus nemen, geen echte en dus kun je het "de" moslims niet kwalijk nemen.
Wat zou ik graag een ploegie bij elkaar hebben om dat soort tuig weg te trappen zeg.
De tijd is daar....
En hoe wil je dat nu dan inkleden? Want geweld met geweld vergelden lost vaak niets opquote:Op zondag 30 september 2007 19:29 schreef Kanjer het volgende:
Denk terug in zijn geheugen.
Jaren 60 toen een groep militairen? de Dam schoonveegden van de hippies en de zwervers die er een ongelovelijke zooi van maakten.
Mocht eigenlijk ook niet, maar heeft wel mega geholpen.
Sommige mensen begrijpen alleen maar de taal van het geweld, klaar met die softe geitenwollensokken aanpak van de linkse agogen.quote:Op zondag 30 september 2007 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En hoe wil je dat nu dan inkleden? Want geweld met geweld vergelden lost vaak niets op
Het is toch echt vanuit overheidsbeleid dat er niet hardhandig mag worden ingegrepen door de politie. en we hebben net een paar jaar een rechtse regering gehad. Ga die eens even de schuld geven hiervan graag alstublieft dankjewel.quote:Op zondag 30 september 2007 19:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen alleen maar de taal van het geweld, klaar met die softe geitenwollensokken aanpak van de linkse agogen.
Ben je ook bekend met deze Hasty generalization en deze Spotlight fallacy?quote:Op zondag 30 september 2007 19:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mja, de beroemde No true scotsman argumentatie. daar zijn moslims zeer bedreven in.
Harder aanpakken ook maar gelijk met geweld beginnenquote:Op zondag 30 september 2007 19:55 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Sommige mensen begrijpen alleen maar de taal van het geweld, klaar met die softe geitenwollensokken aanpak van de linkse agogen.
Gelijk met geweld beginnen???quote:Op zondag 30 september 2007 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Harder aanpakken ook maar gelijk met geweld beginnenWaar moet het eindigen dan?
Dat eeuwige argument alweer.....quote:Op zondag 30 september 2007 20:20 schreef Kanjer het volgende:
we zijn al 20 jaar aan het theedrinken met dat tuig, alleen heeft al miljoenen gekost en PickWick groot gemaakt.
Tot 4 jaar terug (nog voor die tig 'rechtse' kabinetjes dus) was het er anders prima toeven. Of wou je soms zeggen dat er pas sinds 4 jaar probleemjongeren zijn die 'links' vroeger blijkbaar niet goed aanpakte en nu overlast veroorzaken?quote:Op zondag 30 september 2007 17:46 schreef rutger05 het volgende:
Met dank aan de slappe aanpak in Nederland van tuig en de vele geitenwollensokkenfiguren in deze mietjesmaatschappij.
Hoe was Birma?quote:Op zondag 30 september 2007 18:33 schreef DemonRage het volgende:
Met een machinegeweer een bezoekje brengen en dat tuig neermaaien. Vervolgens die kadavers ergens op zee dumpen.
Knokploegen in het Westland zijn er al sinds jaar en dag. Ik kan me nog prima heugen dat er elke week wel een afspraak gemaakt werd om hier of daar te gaan knokken. Naaldwijk versus 's Gravenzande was het dan, ofzo. Altijd fijn, afspreken om elkaar de hersens in te slaan.quote:Op zondag 30 september 2007 17:09 schreef Ippon het volgende:
[..]
Na de problemen in de bekende probleemwijken in de grote steden blijkt nu ook het Westland gebukt te gaan onder de geneugten van de multiculturele samenleving .Lees ook is de commentaren van lezers waarin al gerept word over knokploegen, zeer verhelderend.
Hoe lang zal dit nog goed gaan? Wat zijn de oplossingen? Meer praten met din jongens misschien?
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord en ik woon toch al echt 25 jaar in het Westland...quote:Op zondag 30 september 2007 21:15 schreef Yildiz het volgende:
Knokploegen in het Westland zijn er al sinds jaar en dag. Ik kan me nog prima heugen dat er elke week wel een afspraak gemaakt werd om hier of daar te gaan knokken. Naaldwijk versus 's Gravenzande was het dan, ofzo. Altijd fijn, afspreken om elkaar de hersens in te slaan.
Sta jij daar dan voortaan elke nacht om de problemen op te lossen? Nee? Nou dan.quote:Op zondag 30 september 2007 21:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Het probleem is dat de politiek dit heeft laten gebeuren en wij de politiek mak gevolgd zijn.
Gaan we dan nu wederom naar de politiek luisteren of stoppen we eens met het eeuwig op de bank gehang, jullie lijken wel christenen, die wachten op jezus om de kastanjes uit het vuur te halen, jullie op de politiek, ik lach om jullie, slapjanussen.
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het zulke spelfouten..quote:Op zondag 30 september 2007 17:09 schreef Ippon het volgende:
.Lees ook is de commentaren van lezers waarin al gerept word over knokploegen, zeer verhelderend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |