Trutquote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Sandal het volgende:
AcerOne, nee.. ik had dat smsje niet te snel gestuurd, ik ben bekend met het tijdslimiet
Het was ook wel een lullige sms.. 'Het lijkt me toch niet zo'n goed idee om af te spreken. Hebben elkaar waarschijnlijk toch erg weinig te melden.'
Zoiets.
Jezus, ik ben een trut.
Precies om deze reden wil hij niet meer... en tering, wat geef ik hem gelijk...quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef Sandal het volgende:
Haahaha dat is ook nog een idee inderdaadMaar serieus; hoe lijm ik hem weer een beetje. Zag net weer een foto en oeh-lalaaa.. ik weet niet waarom ik dit aan mn neus voorbij heb kunnen laten gaan
![]()
HAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Sandal het volgende:
AcerOne, nee.. ik had dat smsje niet te snel gestuurd, ik ben bekend met het tijdslimiet
Het was ook wel een lullige sms.. 'Het lijkt me toch niet zo'n goed idee om af te spreken. Hebben elkaar waarschijnlijk toch erg weinig te melden.'
Zoiets.
Jezus, ik ben een trut.
maar wat nou als ze seks met hem heeft, wacht en dat hij dan zoiets heeft van ha, ik heb seks gehad, nu verder nix meer?quote:Op zondag 30 september 2007 16:42 schreef Liquidootje het volgende:
Mannen zijn niet zo haatdragend als vrouwen zijn hoor. Even weer wat aandacht en ze draaien zo bij. Als je je lang stilhoudt, dan gaan ze wel domme dingen over je verzinnen in hun hoofd.
Maar zoals gezegd, even face to face praten/lachen en lekker zoenen en het is vergeven, dus puur het gevoel geven dat hij sex kan hebben vanavond is genoeg. Daarna negeer je hem maar weer een paar weken om mijn stelling te testen.
Wedden dat het werkt?
bij mij niet hoor, maar bij andere mannen wel
Dan zou die blijk geven dat het een echte kerel is!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:27 schreef Meeka het volgende:
[..]
maar wat nou als ze seks met hem heeft, wacht en dat hij dan zoiets heeft van ha, ik heb seks gehad, nu verder nix meer?
Die opmerking maakt trouwens dat ik je nu inschat als een typische Sugababe. Vraagje.. Zag je zijn foto op Superdudes.nl..? En hoe oud ben je eigenlijk..?quote:Op zondag 30 september 2007 16:27 schreef Sandal het volgende:
Haahaha dat is ook nog een idee inderdaadMaar serieus; hoe lijm ik hem weer een beetje. Zag net weer een foto en oeh-lalaaa.. ik weet niet waarom ik dit aan mn neus voorbij heb kunnen laten gaan
![]()
Precies wat ik dacht..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:48 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Die opmerking maakt trouwens dat ik je nu inschat als een typische Sugababe. Vraagje.. Zag je zijn foto op Superdudes.nl..? En hoe oud ben je eigenlijk..?
owja, echte kerels zijn ongevoelige eikelsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:44 schreef Sant het volgende:
[..]
Dan zou die blijk geven dat het een echte kerel is!
Vrouwen zoals de TS moeten hard bestreden worden...
Oh ja? hmm.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef Meeka het volgende:
[..]
owja, echte kerels hebben ongevoelige eikels![]()
![]()
het was sarcastisch bedoelt hequote:
Nee doos, maar vrouwens zoals TS mogen wel keihard tegen de lamp lopen, en daar heb je weinig gevoel voor nodig...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:29 schreef Meeka het volgende:
[..]
owja, echte kerels zijn ongevoelige eikels![]()
![]()
ieder z'n meningquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:16 schreef Sant het volgende:
[..]
Nee doos, maar vrouwens zoals TS mogen wel keihard tegen de lamp lopen, en daar heb je weinig gevoel voor nodig...
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Boze mannen interpreteren dat als: die kuthoer wtf, als ik die ooit nog een keer tegenkom hea!![]()
![]()
Dat dus. En tegen elke man. Voorkomt een hoop gezeik.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:42 schreef Pino020 het volgende:
Dus WEES DUIDELIJK, VOLLEDIG en EERLIJK naar hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |