Als die M zo'n piskikker was zoals jij, dan hadden we ipv dit topic een nws topic gehad over de vermissing van de ts.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef MPG het volgende:
Waarom moet deze oude bekende nou weer M. genoemd worden?
Zo lijkt het straks nog dat IK enige kans maak die bekende te zijn, voor de duidelijkheid: ik ben dat dus NIET![]()
Noem die knakker bij naam, of laat het bij "een oude bekende"[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Veel mensen hier spreken mij aan met "M." Straks denken die nog dat IK hier iets mee te maken hebquote:Op zondag 30 september 2007 17:29 schreef Sandal het volgende:
Eh?
TS moet niet miepen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als die M zo'n piskikker was zoals jij, dan hadden we ipv dit topic een nws topic gehad over de vermissing van de ts.
idd, simpel.quote:Op zondag 30 september 2007 16:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Je wilt eerst afspreken
Daarna sms je hem af
Weken later sms je hem weer op je gedrag te verklaren
Als het al zo begint geef ik hem groot gelijk dat ie niet gaat.
Ja, mannen komen allemaal uit dezelfde fabriek, een hele grote.quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Hi there!
...
Nouja, dat is natuurlijk niet het ergste, maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders \'begraven\' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo\'n gevoelige ego?
Agreed! TS heeft zich succesvol geprofileerd als borderliner bij "M", denk ikquote:Dat aantrekken, afhouden, terugtrekken, weer aanpappen is iets voor pubers en gestoorde wijven
Boze mannen interpreteren dat als: die kuthoer wtf, als ik die ooit nog een keer tegenkom hea!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef katerwater het volgende:
Je hebt een SMS gestuurd met de tekst: dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was
Een man intrepreteert dat als: afspreken is geen goed idee.
Jij bedoelde: Ik wil wel afspreken, maar heb veel aan men kop, liever over 3 weken.
Ik denk: Waarom zeg je dat dan niet?
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 30 september 2007 18:40 schreef flamoes het volgende:
Ik weet niet of alle mannen zich meteen gekwetst voelen bij afwijzing, maar zelf denk ik er wel zo over. Logisch eigenlijk, want de desbetreffende vrouw geeft eigenlijk te kennen dat je te min bent voor haar.
Als ze dan een tweede poging zou doen bij mij, moet ze echt alles uit de kast halen voor ik haar weer leuk begin te vinden, want ik hou totaal niet van spelletjes.
Dit is de letterlijke zinsnede die vrouwen gebruiken als ze bedoelen:quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Hi there!
Vanwege veel gedoe aan mijn hoofd, verwarrende gebeurtenissen en dergelijke besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo\'n goed idee was.
Welnee, mannen apprecieren eerlijkheid enorm. Beter nog: dat begrijpen ze tenminste!quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Boze mannen interpreteren dat als: die kuthoer wtf, als ik die ooit nog een keer tegenkom hea!![]()
![]()
Dat dusquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
OMFG..
Ja, ik wil wel met je daten, want.. Uhm.. Nee, misschien toch niet, want het gaat even niet zo goed en.. Wacht even, kunnen we niet gewoon gaan daten, want..
Mannen houden niet van complicaties. Jij doet al gecompliceerd voordat je aan *iets* met hem begonnen bent. Die gast krijgt zoveel gemengde signalen van je dat hij het niet meer begrijpt en je liever laat lopen dan een blauwtje loopt. Immers, als je nu al zo besluitloos bent, hoe zal een mogelijke relatie/date dan verlopen?
Ik word liever ook niet 3 weken in de ijskast gezet. Als iemand mij echt leuk vindt, maakt hij echt wel eerder tijd.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef katerwater het volgende:
Je hebt een SMS gestuurd met de tekst: dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was
Een man intrepreteert dat als: afspreken is geen goed idee.
Jij bedoelde: Ik wil wel afspreken, maar heb veel aan men kop, liever over 3 weken.
Ik denk: Waarom zeg je dat dan niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |