abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53594826
Eh?
pi_53594859
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef MPG het volgende:
Waarom moet deze oude bekende nou weer M. genoemd worden ?
Zo lijkt het straks nog dat IK enige kans maak die bekende te zijn, voor de duidelijkheid: ik ben dat dus NIET
Noem die knakker bij naam, of laat het bij "een oude bekende" [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Als die M zo'n piskikker was zoals jij, dan hadden we ipv dit topic een nws topic gehad over de vermissing van de ts.
A little bit hateful
  zondag 30 september 2007 @ 17:31:19 #28
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_53594874
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:29 schreef Sandal het volgende:
Eh?
Veel mensen hier spreken mij aan met "M." Straks denken die nog dat IK hier iets mee te maken heb
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_53594905
En al was dat zo..?

Echt, waar maak je je druk om?
  zondag 30 september 2007 @ 17:36:14 #30
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_53594993
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:30 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Als die M zo'n piskikker was zoals jij, dan hadden we ipv dit topic een nws topic gehad over de vermissing van de ts.
TS moet niet miepen.
kloon?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_53595097
TS is een zeikwijf. Ga roken ofzo.
Deze ruimte is te huur voor commerciële doeleinden.
pi_53595658
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Je wilt eerst afspreken
Daarna sms je hem af
Weken later sms je hem weer op je gedrag te verklaren

Als het al zo begint geef ik hem groot gelijk dat ie niet gaat.
idd, simpel.

Dat aantrekken, afhouden, terugtrekken, weer aanpappen is iets voor pubers en gestoorde wijven, toedeledoki, ik zou er ook niet meer op ingaan en dat heeft geen ene r**t met gekwetstheid te maken, maar alles met gezond verstand dat je gestoorde wijven beter links kunt laten liggen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_53595749
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Hi there!
...
Nouja, dat is natuurlijk niet het ergste, maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders \'begraven\' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo\'n gevoelige ego?
Ja, mannen komen allemaal uit dezelfde fabriek, een hele grote.
Daarom zien "ze" er allemaal hetzelfde uit en kun je "ze" rustig over een kam scheren als waren ze playmobil.

*diepe zucht*
twee violen en een trommel en een fluit
pi_53595912
quote:
Dat aantrekken, afhouden, terugtrekken, weer aanpappen is iets voor pubers en gestoorde wijven
Agreed! TS heeft zich succesvol geprofileerd als borderliner bij "M", denk ik
pi_53596216
Tsja, als het in het begin al zo moeizaam verloopt kan ik me best voorstellen dat hij er geen energie in wenst te steken. Zo te horen is het toch wel een type dat niet om vrouwelijke aandacht verlegen hoeft te zitten.
pi_53596265
Ik weet niet of alle mannen zich meteen gekwetst voelen bij afwijzing, maar zelf denk ik er wel zo over. Logisch eigenlijk, want de desbetreffende vrouw geeft eigenlijk te kennen dat je te min bent voor haar.
Als ze dan een tweede poging zou doen bij mij, moet ze echt alles uit de kast halen voor ik haar weer leuk begin te vinden, want ik hou totaal niet van spelletjes.
pi_53620324
en al weer bedacht?

Dacht dat ik erg was, maar damn!!
Don't blame me, it's a hardware problem
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:01:31 #38
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_53621068
Hij zit echt niet te wachten op dit soort geouwehoer.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  FOK!Babe maandag 1 oktober 2007 @ 18:18:15 #39
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_53622916
Doe die gast een plezier en laat hem met rust.
Hoe denk je dat je overgekomen bent?

Raar zeg dat hij niet veel meer tegen je zegt.
pi_53624025
Je hebt een SMS gestuurd met de tekst: dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was

Een man intrepreteert dat als: afspreken is geen goed idee.

Jij bedoelde: Ik wil wel afspreken, maar heb veel aan men kop, liever over 3 weken.

Ik denk: Waarom zeg je dat dan niet?
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:17:59 #41
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_53624256
Wat had je aan je kop dan?
Klinkt als een kutsmoes.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_53624310
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef katerwater het volgende:
Je hebt een SMS gestuurd met de tekst: dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was

Jij bedoelde: Ik wil wel afspreken, maar heb veel aan men kop, liever over 3 weken.

Boze mannen interpreteren dat als: die kuthoer wtf, als ik die ooit nog een keer tegenkom hea!
A little bit hateful
  maandag 1 oktober 2007 @ 19:27:49 #43
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53624459
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:40 schreef flamoes het volgende:
Ik weet niet of alle mannen zich meteen gekwetst voelen bij afwijzing, maar zelf denk ik er wel zo over. Logisch eigenlijk, want de desbetreffende vrouw geeft eigenlijk te kennen dat je te min bent voor haar.
Als ze dan een tweede poging zou doen bij mij, moet ze echt alles uit de kast halen voor ik haar weer leuk begin te vinden, want ik hou totaal niet van spelletjes.
Zo denk ik er ook over
Die zoute stokjes...
pi_53624753
Gut gut gut. Klinkt een beetje zoals mijn probleem maar dan omgekeerd van het andere geslacht (zie hier elders op het R&P subforum). Dan bedoel ik dat in de vorm van 1000 verschillende 'ja' en 'nee' signalen uit te stoten naar de man in kwestie toe, dat we op een gegeven moment als man zijnde zelf ook niet meer weten wat jullie nou van ons willen. Dus WEES DUIDELIJK, VOLLEDIG en EERLIJK naar hem.

[ Bericht 3% gewijzigd door Pino020 op 01-10-2007 19:46:28 (typo) ]
pi_53627423
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Hi there!
Vanwege veel gedoe aan mijn hoofd, verwarrende gebeurtenissen en dergelijke besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo\'n goed idee was.
Dit is de letterlijke zinsnede die vrouwen gebruiken als ze bedoelen:

" Ik heb erover nagedacht en ik heb geen zin om me door jou te laten versieren. De reden is dat ik je niet aantrekkelijk genoeg vind voor een relatie, noch voor één nacht sex "

En dan zeggen ze dat mannen geen subtiele hints begrijpen. Dit bovenstaande is de letterlijke boodschap die je hem gestuurd hebt.
pi_53627714
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:21 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Boze mannen interpreteren dat als: die kuthoer wtf, als ik die ooit nog een keer tegenkom hea!
Welnee, mannen apprecieren eerlijkheid enorm. Beter nog: dat begrijpen ze tenminste!
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:14:39 #47
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_53628517
OMFG..

Ja, ik wil wel met je daten, want.. Uhm.. Nee, misschien toch niet, want het gaat even niet zo goed en.. Wacht even, kunnen we niet gewoon gaan daten, want..

Mannen houden niet van complicaties. Jij doet al gecompliceerd voordat je aan *iets* met hem begonnen bent. Die gast krijgt zoveel gemengde signalen van je dat hij het niet meer begrijpt en je liever laat lopen dan een blauwtje loopt. Immers, als je nu al zo besluitloos bent, hoe zal een mogelijke relatie/date dan verlopen?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_53630550
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef neo2000 het volgende:
OMFG..

Ja, ik wil wel met je daten, want.. Uhm.. Nee, misschien toch niet, want het gaat even niet zo goed en.. Wacht even, kunnen we niet gewoon gaan daten, want..

Mannen houden niet van complicaties. Jij doet al gecompliceerd voordat je aan *iets* met hem begonnen bent. Die gast krijgt zoveel gemengde signalen van je dat hij het niet meer begrijpt en je liever laat lopen dan een blauwtje loopt. Immers, als je nu al zo besluitloos bent, hoe zal een mogelijke relatie/date dan verlopen?
Dat dus

Waarom moeten vrouwen zo achterlijk moeilijk doen soms...
Zeg hem dan gewoon in eerste instantie dat je een hoop aan je kop hebt en dat je geen tijd hebt, of bel verdomme een week later... is het ook nog een leuke verrassing ook.
Jeez,

De enig manier om het nu op te lossen is om hem uitzich te geven op een sportieve avond, want IK zou je persoonlijk voor minder niet meer aanspreken met dat moeilijk gedoe
pi_53630979
TS wat jij hem smste is ook niet bepaald overkomend als zijnde vriendelijk wel?
Ik wil geen kontakt heb je niks te zeggen, zo komt dat over nml.
Maak het hem ff duidelijk bel hem op en zeg dat je dat niet zo bedoelde dat je hem echt heel erg leuk vind, maar sms dit niet aub!
Kom schijtlijster doe eens iets!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53631698
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:06 schreef katerwater het volgende:

Ik word liever ook niet 3 weken in de ijskast gezet. Als iemand mij echt leuk vindt, maakt hij echt wel eerder tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')