Ik denk dat hij al redelijk wat gedronken had en daarom met je afgesproken had.quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Een tijdje geleden kwam ik M., een oude bekende, weer eens tegen in de kroeg.
quote:besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was.
Valt mee. Maar je begint al moeilijk te doen voordat je uberhaupt op de eerste date zit. Dat zou bij mij ook niet veel vertrouwen scheppen.quote:Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Tja, hoe weet je dit zo zeker. Als ik serieus geïnteresseerd ben geef ik na 1 sms'je waarvan de toon me niet helemaal aan staat, echt niet op.quote:Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Sandal het volgende:
Ik vergat er trouwens bij te zeggen dat hij echt serieus geinteresseerd was.
Dat is inderdaad niet heel handig geformuleerd maar het lijkt me nou echt een vrouwending om daar lang moeilijk over te doen. Anders bel je hem gewoon een keer ipv een sms'je te sturen. Daar kan hij niet zo gemakkelijk om heenquote:Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Sandal het volgende:
Het was ook wel een lullige sms.. 'Het lijkt me toch niet zo'n goed idee om af te spreken. Hebben elkaar waarschijnlijk toch erg weinig te melden.'
Nee, dat verschilt net als bij vrouwen.quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Was dit niet juist een vrouwen trekje? Dat van die mannen is in ieder geval bullshit, lijkt mequote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders 'begraven' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Haha ja. Ik ben zelf ook zo (ik ben een jongen) Ik noem dit simpelweg een afknapper. Als het meisje in mijn ogen bijzonder is, zie ik dit soort dingen wel door de vingers.quote:Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:
Hi there!
Ik vraag me al een tijdje iets af.. Het zit zo:
(Voor degene die geen zin heeft deze hele lap tekst te lezen, de clou van het verhaal kun je vinden in de laatste alinea)
Een tijdje geleden kwam ik M., een oude bekende, weer eens tegen in de kroeg. Ik vond hem serieus vanaf mijn puberjaren al woest aantrekkelijk, dus het was natuurlijk hartverwarmend om te horen dat hij mij ook wel zag zitten. We moesten maar eens wat afspreken, zei hij en ik vond dat opzich ook wel een goed plan.
Vanwege veel gedoe aan mijn hoofd, verwarrende gebeurtenissen en dergelijke besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was. God weet waarom, want ik meende dit eigenlijk helemaal niet. Afspreken wilde ik wel, máár dan pas na een paar weekjes, nu kwam het even niet zo goed uit. Meneer was gekwetst, op zijn zieltje getrapt, weet ik veel, maar sindsdien zegt hij weinig meer tegen me, als ik hem zie.
Ik heb een week of 8 later toch nog eens een sms gestuurd met het idee om toch eens af te spreken en om te zeggen dat ik opzich wel bereid was mijn gedrag te verklaren.. Maar geen reactie.. Damn, nu lijk ik wel de afgewezene, dat was natuurlijk niet de bedoelinghaha
Nouja, dat is natuurlijk niet het ergste, maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders 'begraven' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |