abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53592690
Hi there!

Ik vraag me al een tijdje iets af.. Het zit zo:
(Voor degene die geen zin heeft deze hele lap tekst te lezen, de clou van het verhaal kun je vinden in de laatste alinea )

Een tijdje geleden kwam ik M., een oude bekende, weer eens tegen in de kroeg. Ik vond hem serieus vanaf mijn puberjaren al woest aantrekkelijk, dus het was natuurlijk hartverwarmend om te horen dat hij mij ook wel zag zitten. We moesten maar eens wat afspreken, zei hij en ik vond dat opzich ook wel een goed plan.

Vanwege veel gedoe aan mijn hoofd, verwarrende gebeurtenissen en dergelijke besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was. God weet waarom, want ik meende dit eigenlijk helemaal niet. Afspreken wilde ik wel, máár dan pas na een paar weekjes, nu kwam het even niet zo goed uit. Meneer was gekwetst, op zijn zieltje getrapt, weet ik veel, maar sindsdien zegt hij weinig meer tegen me, als ik hem zie.

Ik heb een week of 8 later toch nog eens een sms gestuurd met het idee om toch eens af te spreken en om te zeggen dat ik opzich wel bereid was mijn gedrag te verklaren.. Maar geen reactie.. Damn, nu lijk ik wel de afgewezene, dat was natuurlijk niet de bedoeling haha

Nouja, dat is natuurlijk niet het ergste, maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders 'begraven' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
  zondag 30 september 2007 @ 16:25:08 #2
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53592789
B.S mijn vriendin vrouwen kwetsen mannen voortdurend. Na een potje goede sex zijn ze dat meteen vergeten
pi_53592812
Nee, hij had gewoon geen zin in die typische vrouwenbuien. En ik geef hem groot gelijk.
pi_53592819
Ja, dat klopt.
pi_53592878
Haahaha dat is ook nog een idee inderdaad Maar serieus; hoe lijm ik hem weer een beetje. Zag net weer een foto en oeh-lalaaa.. ik weet niet waarom ik dit aan mn neus voorbij heb kunnen laten gaan
  zondag 30 september 2007 @ 16:30:11 #6
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_53592936
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:22 schreef Sandal het volgende:

Een tijdje geleden kwam ik M., een oude bekende, weer eens tegen in de kroeg.
Ik denk dat hij al redelijk wat gedronken had en daarom met je afgesproken had.

Hij was waarschijnlijk al lang blij dat je hem de eerste keer afbelde en is blij dat hij er nu zo onderuit kan komen.
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
  zondag 30 september 2007 @ 16:33:06 #7
191418 AcerOne
The One and Only
pi_53593030
denk dat je hem te snel een smsje had gestuurd.

vaak als wij zeggen, we spreken snel wat af, of ik spreek je, etc... dan zit daar geen tijdslimiet aan.

dat je hem gelijk een smsje stuurt, is gewoon te snel.
pi_53593109
Eh, ok, dankje voor deze oppepper, maar nee, dat zal het niet geweest zijn..

Ik vergat er trouwens bij te zeggen dat hij echt serieus geinteresseerd was. Beetje te geinteresseerd waarschijnlijk, vandaar dat ik misschien 'voor 'm wegliep' - maar dat lijkt als sneeuw voor de zon verdwenen te zijn..

Nouja, whatever, er zwemmen meer vissen in de zee natuurlijk ..
pi_53593157
AcerOne, nee.. ik had dat smsje niet te snel gestuurd, ik ben bekend met het tijdslimiet

Het was ook wel een lullige sms.. 'Het lijkt me toch niet zo'n goed idee om af te spreken. Hebben elkaar waarschijnlijk toch erg weinig te melden.'

Zoiets.

Jezus, ik ben een trut.
  zondag 30 september 2007 @ 16:37:18 #10
125878 Gabry
Lento Violento
pi_53593159
quote:
besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_53593208
quote:
Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Valt mee. Maar je begint al moeilijk te doen voordat je uberhaupt op de eerste date zit. Dat zou bij mij ook niet veel vertrouwen scheppen.

Anders bel je gewoon even in plaats van steeds te smsen? Stem is toch wat persoonlijker en zou je eventueel uit kunnen leggen wat je nou precies wilt.
deal with it
pi_53593227
goeie tt

geen zin om je topic verder te lezen
pi_53593257
RTB, misschien is dat een idee. Heb zn nummer niet meer, maar hij werkt sindskort in de kroeg waar ik vaak kom. Begon laatst al een praatje, maar toen had ik teveel gedronken, was 'ie niet zo gecharmeerd van. Moet misschien nog een poging wagen op een cola light-avondje
pi_53593265
Ja, nee. Toch wel, maar misschien ook niet.... Doe maar.... eeeh Ja....nee.

Vrouwen
pi_53593309
Mannen zijn niet zo haatdragend als vrouwen zijn hoor. Even weer wat aandacht en ze draaien zo bij. Als je je lang stilhoudt, dan gaan ze wel domme dingen over je verzinnen in hun hoofd.

Maar zoals gezegd, even face to face praten/lachen en lekker zoenen en het is vergeven, dus puur het gevoel geven dat hij sex kan hebben vanavond is genoeg. Daarna negeer je hem maar weer een paar weken om mijn stelling te testen.

Wedden dat het werkt?

bij mij niet hoor, maar bij andere mannen wel
A little bit hateful
  zondag 30 september 2007 @ 16:43:35 #16
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_53593333
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:35 schreef Sandal het volgende:

Ik vergat er trouwens bij te zeggen dat hij echt serieus geinteresseerd was.
Tja, hoe weet je dit zo zeker. Als ik serieus geïnteresseerd ben geef ik na 1 sms'je waarvan de toon me niet helemaal aan staat, echt niet op.
quote:
Op zondag 30 september 2007 16:37 schreef Sandal het volgende:
Het was ook wel een lullige sms.. 'Het lijkt me toch niet zo'n goed idee om af te spreken. Hebben elkaar waarschijnlijk toch erg weinig te melden.'
Dat is inderdaad niet heel handig geformuleerd maar het lijkt me nou echt een vrouwending om daar lang moeilijk over te doen. Anders bel je hem gewoon een keer ipv een sms'je te sturen. Daar kan hij niet zo gemakkelijk om heen
pi_53593508
Je kan natuurlijk nooit in andermans hoofd kijken, maar zijn daden en uitspraken waren redelijk veelzeggend

Zoals al gezegd zal bellen niet gaan, maar een face to face praatje kan geen kwaad. I'll give it a shot!
pi_53593640
quote:
Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Nee, dat verschilt net als bij vrouwen.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_53593644
quote:
maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders 'begraven' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Was dit niet juist een vrouwen trekje? Dat van die mannen is in ieder geval bullshit, lijkt me
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zondag 30 september 2007 @ 16:53:49 #20
52841 TomHoofd
Rehab Is for Quitters
pi_53593658
Dat is een aanpak. Want niet geschoten is altijd mis he,
pi_53593722
Je wilt eerst afspreken
Daarna sms je hem af
Weken later sms je hem weer op je gedrag te verklaren

Als het al zo begint geef ik hem groot gelijk dat ie niet gaat.
Built for Speed
pi_53593809
Met zo'n besluiteloos type als jij zou ik er ook nogal snel genoeg van krijgen. Make up your mind, want ik blijf niet als een schoothondje achter je aanwaggelen. 't Is graag of niet.
pi_53593882
quote:
Hi there!

Ik vraag me al een tijdje iets af.. Het zit zo:
(Voor degene die geen zin heeft deze hele lap tekst te lezen, de clou van het verhaal kun je vinden in de laatste alinea )

Een tijdje geleden kwam ik M., een oude bekende, weer eens tegen in de kroeg. Ik vond hem serieus vanaf mijn puberjaren al woest aantrekkelijk, dus het was natuurlijk hartverwarmend om te horen dat hij mij ook wel zag zitten. We moesten maar eens wat afspreken, zei hij en ik vond dat opzich ook wel een goed plan.

Vanwege veel gedoe aan mijn hoofd, verwarrende gebeurtenissen en dergelijke besloot ik hem maar te smsen dat afspreken misschien niet zo'n goed idee was. God weet waarom, want ik meende dit eigenlijk helemaal niet. Afspreken wilde ik wel, máár dan pas na een paar weekjes, nu kwam het even niet zo goed uit. Meneer was gekwetst, op zijn zieltje getrapt, weet ik veel, maar sindsdien zegt hij weinig meer tegen me, als ik hem zie.

Ik heb een week of 8 later toch nog eens een sms gestuurd met het idee om toch eens af te spreken en om te zeggen dat ik opzich wel bereid was mijn gedrag te verklaren.. Maar geen reactie.. Damn, nu lijk ik wel de afgewezene, dat was natuurlijk niet de bedoeling haha

Nouja, dat is natuurlijk niet het ergste, maar nu zag ik pas een film (en normaal ben ik niet zo van de filmwijsheden hoor, haha) en daar werd gezegd dat als je mannen kwetst, dat je het dan ongeveer meteen goed moet maken, anders 'begraven' ze die herinnering en hoeven ze je niet meer. Klopt dit? Hebben ze zo'n gevoelige ego?
Haha ja. Ik ben zelf ook zo (ik ben een jongen) Ik noem dit simpelweg een afknapper. Als het meisje in mijn ogen bijzonder is, zie ik dit soort dingen wel door de vingers.

Kans verkeken!
pi_53594243
Thanks logitik; was van plan zaterdag op 'm af te stappen, maar ik voel de besluiteloosheid alweer opkomen

[ Bericht 22% gewijzigd door Sandal op 30-09-2007 17:18:50 ]
  zondag 30 september 2007 @ 17:25:43 #25
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_53594723
Waarom moet deze oude bekende nou weer M. genoemd worden ?
Zo lijkt het straks nog dat IK enige kans maak die bekende te zijn, voor de duidelijkheid: ik ben dat dus NIET
Noem die knakker bij naam, of laat het bij "een oude bekende"
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')