Kijk eens een stuk of zes posts boven de post die ik nu van je quotequote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik vond altijd die blauwe cola lekkerof dat was pepsi ofzo, weet niet meer
Maar alleen met de kerstonzin!
Maar waar moeten ze het dan vandaan inkopen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef Florian_ het volgende:
ze moeten een keer een supermarkt beginnen met allemaal producten die ooit (in NL) uit de markt zijn gehaald, volgens mij zou dat supergoed lopen![]()
De hanze? waar is dat?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef LegerNeger het volgende:
Hier op de Hanze nog steeds te koop, alleen hebben ze de blikjesprijs omhoog gegooid van ¤0,60 naar ¤1,00
En flesjes van ¤1,30 naar ¤1,50![]()
WTF! lijkt me viess.quote:
iets te ver :pquote:
naja veel producten worden nog wel gemaakt, alleen niet verkocht in de meeste Nederlandse supermarkten..dus importerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:19 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maar waar moeten ze het dan vandaan inkopen?
idd cola zonder smaak is veel beterquote:
interessant. elk land kan een andere smaak hebben.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:18 schreef Timooon het volgende:
From February 19, 2007 Vanilla Coke was reintroduced into New Zealand. [9]
As of May 2007, Coca-Cola Vanilla is once again available in stores around the US. A Coca-Cola Vanilla Zero has also been introduced. The re-released Coca-Cola Vanilla features a new packaging design.
Hnnn....
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Jammer genoeg moest ik op m`n lijn letten dus was ik maar overgestapt naar Coca Cola Light/Zero.![]()
Heb je de tht wel even gecontroleerd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:21 schreef LegerNeger het volgende:
Hier op de Hanze nog steeds te koop, alleen hebben ze de blikjesprijs omhoog gegooid van ¤0,60 naar ¤1,00
En flesjes van ¤1,30 naar ¤1,50![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |