Rond 23.35 is er een een man in camouflage pak met zwart gemaakt gezicht en zwart petje is binnengedrongen (ze weten niet hoe, waarschijnlijk door het prikkeldraad).
Zou dit de reden zijn waarom de luchtmacht foto's heeft gemaakt van het Big Brother huis?
hij heeft een tas agegegeven met:
- krant
- saucijzebroodje/worstebroodje
- donuts/chocolade broodje
- twee flessen
- twee t-shirts
- briefje "veel sterkte"
Hij zij iets van "Hoi ik ben Job/Dop? Niet schrikken." De tas kwam uit zaandam (postcode volgens Maurice 1501)
De kerel is daarna naar het kippenhok gerent en vandaar heeft is hij weer over het hek geklommen. De camera in de tuin kon het allemaal met moeite volgen.
Het enigste wat sabine uit kan kramen is 'Ik schrok me echt bijna dood' (dan hoefden we niet meer te stemmen ).
Dat wijf van die stem werd helemaal gek een ze moesten alles per direct naar de dagboekkamer brengen. De vrouwelijke stem bedankte ze daarvoor en ze wist ook niet hoe de man binnen wist te komen.
De bewoners vonden het grappig, maar reageerden ook enigszins geschokt: de volgende keer gooien ze een heroine spuit of vergiftig voedsel over de omheining (Sabine of Bianca, most likely Sabine)
Rond 23.45 viel bij mij stream 1 uit op testbeeld (bij controle alle andere ook).
Dit is een samenvoeging van de 2 topics.
Bedankt: Bazyx, Bobby Brown, Small sister, Hunter, Jaytaph, Baf, Tatum-fan, Jolly Joker, Letterman (en die, die ik per ongeluk ben vergeten).
Ik denk dat we dit soort akties moeten afkeuren. Ballonen Ballen Briefjes of luidsprekers ok. maar midden in de nacht over een hek springen in een camouflage pak nah, niet ok.
JJ
quote:
op 10-20-1999 om 12:24 AM schreef JollyJoker het volgende:
Een topic is handiger bedankt hiervoor!
Wat zou die persoon hier willen bewijzen?
Zit het leger hier achter? Een oefening ofzo?
Of is het gewoon de achterbuurman met een weddenschap.
Ik word wel flauw van dat testbeeld hoor.
Waarom laten ze de boel niet gewoon doorlopen, daar hebben we nu wel recht op, vind ik. Daarnet viel mijn verbinding ook al weg, kunnen ze niet een beter modem nemen, daar aan die andere kant?
PS:
Stenders is er ingetrapt.
Hehe, zal wel weer een student zijn geweest die een paar minuten op de radio wilde komen.
Is de persoon ook weer van het terrein afgekomen zonder dat de pitbulls van randon hem te pakken hebben gekregen?
Was dit een eenmansactie of was het toch grondig voorbereid en georganiseerd?
Trouwens wel flauw dat V. op hen eigen site suggereerd dat ruud de spullen uit zichzelf in de wegbracht. Dit is grote BS, ze moesten de spullen afgeven!!
Ondanks het feit dat ik er eigenlijk geen voorstander ben van dit soort acties (wat roepen over het hek is nog daaraan toe en moet kunnen) bewijst dit toch maar weer eens dat een eenmansactie meer succes heeft dan een georganiseerd iets.
Die actie die voor donderdag 18 november gepland is vind ik daarom maar grote BS, laat ze de set van GTST toch bestormen of iets dergelijks!!
quote:
op 10-21-1999 om 02:44 PM schreef pamela het volgende:
ÌK WEET ALLEEN DAT DIE MAN ENEN JOB Nieuwenhuizen heet en dat hij 22 is.hij was blijkbaar met een betonschaar binnengedrongen.
Zoiets stond vandaag in de telegraaf ja. Ben benieuwd of V. nog stappen tegen hem onderneemt.
22 -> zou bijna zeggen dat het een deel is van een ontgroening (wel een beetje laat in het jaar of niet?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |