Maar dat had iig wel even geïnformeerd mogen worden, verder is de zondag de enige dag dat ik kan uitslapen, dus dat heb ik ook maar even gedaan.quote:Op zondag 30 september 2007 13:33 schreef Sehnsucht het volgende:
wie wil nu zien dat ze 18 rondjes achter een safetycar aan rijden?
vind het niet meer dan logisch dat ze dat er af knippen.
volgens mij zei olav mol het wel, iets van "eindelijk begint de grote prijs van fuji, na dat er 18 rondjes achter de safetycar is gereden vanwege de weersomstandigheden" of iets dergelijks.quote:Op zondag 30 september 2007 13:37 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Maar dat had iig wel even geïnformeerd mogen worden, verder is de zondag de enige dag dat ik kan uitslapen, dus dat heb ik ook maar even gedaan.
Ik heb door me wekker heen geslapenquote:Op zondag 30 september 2007 14:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb vanochtend gekeken![]()
Hamilton wint![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 12:40 schreef Agiath het volgende:
RTL7
Echt de kutste zender van dit moment
Maar dan nog, dan vind ik wel dat die kerel in de studio dat ook even had mogen aankondigen, nu was het ook gelijk zo abrupt.quote:Op zondag 30 september 2007 13:40 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
volgens mij zei olav mol het wel, iets van "eindelijk begint de grote prijs van fuji, na dat er 18 rondjes achter de safetycar is gereden vanwege de weersomstandigheden" of iets dergelijks.
Je kunt ook gewoon een steen door de kast waar je naar kijkt gooien.quote:Op zondag 30 september 2007 21:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
Je kunt een van de kabels er uittrekken maar ook op de power knop van de afstandsbediening drukken.
Op het plaatje kun je zien waar de kabels zitten maar ook hoe de afstandsbediening eruit ziet.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |