anywayz.. voor degeen die het nog niet weten, we willen een reunie houden met fokkers en bb-fans (beide of een van de twee).
Beetje drinken, beetje lullen en dit alles in een wonderschoon cafeetje onder de dom van utrecht: de witte ballons (als daar plek is en als iedereen het hier mee eens is)..
Ook kunnen we kijken of we van tevoren kunnen gaan griekken met z'n allen.. kweet wel een lekker restaurant te zitten daarzo in de buurt...
Dus als iedereen die wil deelnemen een brieffie tikt naar: jaytaph@cybolic.com, dan weten we wie er mee wil, hoeveel mensen dit zijn en of we de politie moeten inschakelen om de grote groep in bedwang te houden..
Als iemand een goede datum weet, dan hoor ik het graag, en liefst op een zaterdag want dan is er geen BB op TV ;-))))))
greetz...
Nee, hoeft niet... we bestormen gewoon de bar als we iets willen bestellen ;-)
ik moet nog een meeltje sturen naar iedereen,
maar how about 20 november? We kunnen eerst een happie eten misschien en daarna naar de "cafe de witte ballons"...
Anyone in favor??
quote:
op 10-20-1999 om 12:12 AM schreef JayTaph het volgende:
Als iemand een goede datum weet, dan hoor ik het graag, en liefst op een zaterdag want dan is er geen BB op TV ;-))))))
ehhhh JayTaph.. ik lees net in de krant dat vanaf 1 november (dan gaat de uitzending naar 18.55 uur) ook op zaterdag een uitzending komt!!!
allrightie then!
dus alle BB-fans die de uitzending van vrijdag opnemen en die op de zaterdag bekijken: DAT HOEFT NIET MEER!!!!!!!!!
Mooi, dan kunnen we dus eten, zuipen en tv kijken tegelijk ;-)
Om maar even een fatsoenlijk topic te pakken:
de mensen die gemailed hebben, heb ik teruggemeeld voor de datum: 13 - 20 - 27 november. Ik wacht nog op de reacties om de preciese datum te prikken..
de bedoeling is dus dat we in het centrum van Utrecht met z'n allen gaan grieken, en daarna naar een cafe vertrekken, waar we onder het genot van een glaasje alcohol of appelsap we over het leven filisoferen en/of discussieren over de correctie opvoeding van de tartaar-hond...
der is altijd nog plek zat: jaytaph@cybolic.com
Anywayz, iedere fok!ker en newbie mag mee. Het is ook wel leuk om een keer de mensen achter de plaatjes te zien.. (nee, ik heb in ut echt geen lange baard en mijter)..
kwor anders een beetje gestoord van wie er nu wel of niet mee willen/gaan/komen..
ow ja... Priscella, lieverd, het meeladres die je me gestuurd bounced steeds terug.. Als je nog steeds interresse hebt, kun je me dan mailen? (misschien met een ander meel-adres ofzow?)
kwor anders een beetje gestoord van wie er nu wel of niet mee willen/gaan/komen..
Ik heb geprobeerd je te mailen,maar mijn mail kwam terug,ik heb het weer geprobeerd.Hoop dat ie nu terug komt.
Ik moet trouwens vanuit Limburg(Geleen )komen ,om even terug te komen op een eerdere reactie van jou
Ik kom in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |