abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 00:12:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_204089
NEE TARABOEM, NOU NIET METEEN BEGINNEN DAT DIT NIIET JOUW AKTIE IS.. DAT IS BIJ DEZE WEER HELEMAAL DUIDELIJK GEMAAKT..

anywayz.. voor degeen die het nog niet weten, we willen een reunie houden met fokkers en bb-fans (beide of een van de twee).

Beetje drinken, beetje lullen en dit alles in een wonderschoon cafeetje onder de dom van utrecht: de witte ballons (als daar plek is en als iedereen het hier mee eens is)..

Ook kunnen we kijken of we van tevoren kunnen gaan griekken met z'n allen.. kweet wel een lekker restaurant te zitten daarzo in de buurt...

Dus als iedereen die wil deelnemen een brieffie tikt naar: jaytaph@cybolic.com, dan weten we wie er mee wil, hoeveel mensen dit zijn en of we de politie moeten inschakelen om de grote groep in bedwang te houden..

Als iemand een goede datum weet, dan hoor ik het graag, en liefst op een zaterdag want dan is er geen BB op TV ;-))))))

greetz...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_204090
Op zich een leuk idee, maar komt Sabine ook ?

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  woensdag 20 oktober 1999 @ 00:16:00 #3
81 JayTaph
pi_204091
Pleaaazee... het moet wel leuk blijven voor ons..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 07:09:00 #4
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_204092
Strak plan! Moeten we blaaspijpjes meenemen om papiertjes met bestellingen achter de bar te schieten? gnah gnah

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

woensdag 20 oktober 1999 @ 14:23:00 #5
81 JayTaph
pi_204093
>Strak plan! Moeten we blaaspijpjes meenemen om papiertjes met bestellingen achter de bar te schieten? gnah gnah

Nee, hoeft niet... we bestormen gewoon de bar als we iets willen bestellen ;-)

woensdag 20 oktober 1999 @ 22:05:00 #6
81 JayTaph
pi_204094
sjal00m...

ik moet nog een meeltje sturen naar iedereen,
maar how about 20 november? We kunnen eerst een happie eten misschien en daarna naar de "cafe de witte ballons"...

Anyone in favor??

woensdag 20 oktober 1999 @ 23:49:00 #7
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_204095
quote:
op 10-20-1999 om 12:12 AM schreef JayTaph het volgende:
Als iemand een goede datum weet, dan hoor ik het graag, en liefst op een zaterdag want dan is er geen BB op TV ;-))))))

ehhhh JayTaph.. ik lees net in de krant dat vanaf 1 november (dan gaat de uitzending naar 18.55 uur) ook op zaterdag een uitzending komt!!!

allrightie then!

dus alle BB-fans die de uitzending van vrijdag opnemen en die op de zaterdag bekijken: DAT HOEFT NIET MEER!!!!!!!!!

woensdag 20 oktober 1999 @ 23:51:00 #8
81 JayTaph
pi_204096
ook zaterdag?

Mooi, dan kunnen we dus eten, zuipen en tv kijken tegelijk ;-)

pi_204097
Ik doe mee!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:03:00 #10
81 JayTaph
pi_204098
>Maar nou je der toch ben, hoe zit het met je bierbier-meeting? Is er al een datum geprikt?

Om maar even een fatsoenlijk topic te pakken:

de mensen die gemailed hebben, heb ik teruggemeeld voor de datum: 13 - 20 - 27 november. Ik wacht nog op de reacties om de preciese datum te prikken..

de bedoeling is dus dat we in het centrum van Utrecht met z'n allen gaan grieken, en daarna naar een cafe vertrekken, waar we onder het genot van een glaasje alcohol of appelsap we over het leven filisoferen en/of discussieren over de correctie opvoeding van de tartaar-hond...

der is altijd nog plek zat: jaytaph@cybolic.com

maandag 25 oktober 1999 @ 02:18:00 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204099
Ummm, wat wordt er precies bedoeld met reunion, is dat het vervolg van een eerdere samenkomst, of staat het open voor alle fok!-bezoekers?
Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:21:00 #12
81 JayTaph
pi_204100
BB-meeting/reunion is meer een gelegenheid voor fokkers om een avondje uit te gaan met z'n allen. Het is een beetje een navolging op Operation MessageBall waar de gezellie achteraf een glas drinken naar binnen hebben geslokt in een of ander raar hotel (kweet ut nie meer precies hoe het heette of waar het uberhaupt in nederland bevond).

Anywayz, iedere fok!ker en newbie mag mee. Het is ook wel leuk om een keer de mensen achter de plaatjes te zien.. (nee, ik heb in ut echt geen lange baard en mijter)..

pi_204101
lijkt me heel interessant,maar hoe zit het met de mensen die wel willen komen maar geen vervoer hebben(buiten de trein)?????
hoe laat is dit allemaal en is er een kans om nog terug te komen met de trein bijvoorbeeld??????
Lucky 13
  maandag 25 oktober 1999 @ 02:54:00 #14
81 JayTaph
pi_204102
geen flauw idee,.. ligt een beetje aan vanwaar je vandaan moet komen.
  maandag 25 oktober 1999 @ 03:05:00 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_204103
Nou eh, count me in dan maar. Ik moet op zaterdagen wel werken tot 18:00 uur, maar desnoods kom ik wat later.
Life is what you make it.
  maandag 25 oktober 1999 @ 03:20:00 #16
81 JayTaph
pi_204104
dan moet je toch even een meeltje sturen naar: jaytaph@cybolic.com

kwor anders een beetje gestoord van wie er nu wel of niet mee willen/gaan/komen..

ow ja... Priscella, lieverd, het meeladres die je me gestuurd bounced steeds terug.. Als je nog steeds interresse hebt, kun je me dan mailen? (misschien met een ander meel-adres ofzow?)

pi_204105
lijkt me ook best geinig, als ik kan
pi_204106
[quote]op 10-25-1999 om 03:20 AM schreef JayTaph het volgende:
dan moet je toch even een meeltje sturen naar: jaytaph@cybolic.com

kwor anders een beetje gestoord van wie er nu wel of niet mee willen/gaan/komen..

Ik heb geprobeerd je te mailen,maar mijn mail kwam terug,ik heb het weer geprobeerd.Hoop dat ie nu terug komt.
Ik moet trouwens vanuit Limburg(Geleen )komen ,om even terug te komen op een eerdere reactie van jou

Lucky 13
  maandag 25 oktober 1999 @ 19:43:00 #19
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_204107
ik weet niet hoe "gezellig'jullie zijn maar even een tip : vlak bij de Dom in utrecht zit een spaans restaurant waar ze gewend zijn om luidruchtige mensen te bedienen
pi_204108
Als iedereen even een mailtje stuurt naar Jay, die mee wil op 13 of 27 november.... gaarne

Ik kom in ieder geval

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 07:08:00 #21
248 CAT
World Traveller
pi_204109
GEZELLIG!!! Mijn mailtje is onderweg!!!
-=***One nation under a groove***=-
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 15:08:00 #22
81 JayTaph
pi_204110

Nou, ik heb wat meeltjes gehad van iedereen en we moeten echt een datum prikken.

Ik stel voor de 27ste november. Misschien dat niet iedereen dan kan, maar de 13de is te kort dag waarschijnlijk en op de 20ste bestaat de kans dat we in het smartlappen-weekend terecht komen..

Als iedereen het hiermee eens is, dan stel ik voor om een uur of 7-8 te gaan Grieken voor degeen die zin hebben, en daarna (rond een uur of 10 waarschijnlijk) gaan we richting het cafe...

Voor de mensen die echt niet kunnen de 27ste graag een meeltje sturen naar jaytaph@cybolic.com OF dbdf@hotmail.com . Als je misschien niet mee kan rijden met anderen, of je wilt je eigen toch helemaal lamlazarus willen zuipen, dan zal het altijd nog mogelijk zijn om een motelletje op te zoeken denk ik...

groetjes
JayTaph

zaterdag 30 oktober 1999 @ 17:32:00 #23
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_204111
Na in Griekenland te hebben gewerkt, kan ik geen grieks meer zien , maar een biertje happen is altijd lekker Ik zal tzt. ff kijken of het in m'n schema past.....een etmaal heeft helaas nog geen 48 uur
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')