Nee, dat is een volwaardige nederlandse zinquote:Op zondag 30 september 2007 10:54 schreef BrandX het volgende:
oh, en gratis tip: check je Nederlands voor je de advertentie plaatst
quote:Wanneer geldt het advertentietarief?
Vraag
Wanneer geldt het advertentietarief?
Antwoord
Voor de plaatsing van een advertentie geldt een advertentietarief ¤ 9,- in de volgende gevallen:
In de advertentie wordt een website genoemd of er wordt direct of indirect verwezen naar een website, met uitzondering van websites van andere eBay ondernemingen.
De advertentie wordt geplaatst in de rubrieken die in de lijst betaalde rubrieken (¤ 9,-) genoemd zijn.
Voor de plaatsing van een advertentie geldt een advertentietarief van ¤ 25,- in de volgende gevallen:
De advertentie wordt geplaatst in de rubrieken die in de lijst betaalde rubrieken (¤ 25,-) genoemd zijn.
quote:Op zondag 30 september 2007 10:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, dat is een volwaardige nederlandse zin
Uh ja misschien omdat drumstellen niet onder de betaalde rubrieken valt?quote:Op zondag 30 september 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
Ik hoefde niet te betalen toen ik mijn drumstel te koop zette
Zo heel gek is dat toch niet?quote:Op zondag 30 september 2007 11:21 schreef VissieKieker het volgende:
In de tijd dat je moest betalen voor iets van boven de 200 euro stonden artikelen voor 199 op Marktplaats. Als je dan reageerde kreeg je stteevast te horen: "Het artikel is duurder, maar ik wilde niet betalen"..![]()
Oja nu lees ik het.quote:Op zondag 30 september 2007 11:26 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Uh ja misschien omdat drumstellen niet onder de betaalde rubrieken valt?
Ik denk dat je daar een klein deel van je doelgroep bereikt.quote:Op zondag 30 september 2007 11:29 schreef SHOOOTO het volgende:
zet 'm gewoon op V&A
quote:Op zondag 30 september 2007 11:40 schreef Samcali het volgende:
Maak die scooter dan gewoon 9 Euro duurder....of 18 Euro als je hem binnen een maand niet denkt te verkopen. Dan is het probleem toch opgelost?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |