Dan heeft'ie zijn priveberichten-service niet aan staan. Helaas.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:29 schreef lbf het volgende:
de inbox willy84 bestaat niet en kan je me misschien uitleggen hoe die privebericht wel lukt om het te versturen
Helaas nog welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heeft'ie zijn priveberichten-service niet aan staan. Helaas.
willy84 ik wil wat vragen aan je mag ik me vraag als privebericht sturenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef Willy84 het volgende:
![]()
[..]
Helaas nog wel![]()
edit: als die net zo'n doorzetter is hier, als op school dan komt hij er wel![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:51 schreef lbf het volgende:
willy84 ik vraag je iets beleefd en ik verwacht dan ook antwoord
*is ook een toeschouwer*quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:50 schreef winterapfel het volgende:
ik kijk ff toe naar wat er hier gebeurt zeg
![]()
hij schreef ditquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef Willy84 het volgende:
![]()
[..]
Helaas nog wel![]()
edit: als die net zo'n doorzetter is hier, als op school dan komt hij er wel![]()
Even voor het nageslachtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:06 schreef lbf het volgende:
Alexxxxx jij moet je bek houden ja je gaat tever om klapmongool te zeggen ga niet zitten schelden op het topic is dat duidelijk
Weet je wel tegen wie je het hebt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:06 schreef lbf het volgende:
Alexxxxx jij moet je bek houden ja je gaat tever om klapmongool te zeggen ga niet zitten schelden op het topic is dat duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |