doel je dan op die novioshitmodellen? dat type wat (bij mijn weten) ook in Breda rijdt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef Kopstoot het volgende:
In Nijmegen rijdt er ook een heel stel van rond, maar het is in ieder geval stukken beter dan die oude stadsbussen waar er nog veel van rijden..
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
Geen topdagje voor Arriva vandaag. De stand tot nu toe is:
1 uitgebrande Integro
1 defecte integro
3 defecte Dennissen
1 met mankementen rondrijdende Amba
(met dank aan Ou-Tannu en het Groningentopic voor de informatie)
interieur boeit me niet zo. gaat me om de looks en of t het straatbeeld verbetert.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:55 schreef nietzman het volgende:
Nee man, die hebben zowaar nog verrottere stoeltjes dan die Fryskers. Dat ze allemaal tot de grond toe af mogen branden.
Ou-Tannu, zeg het maarquote:VRIES - Een bus van vervoersbedrijf Arriva is dinsdag op de A28 ter hoogte van Vries volledig uitgebrand. Alle twintig passagiers en de chauffeur konden de bus tijdig verlaten en zijn ongedeerd. Dat laat het Korps landelijke politiediensten (KLPD) weten.
Marc Koot
Weggebruikers op de A28 zagen een bus rijden waar rook onder vandaan kwam en alarmeerden de politie, die vervolgens het busbedrijf op de hoogte stelde. Zij konden op hun beurt de chauffeur waarschuwen die de bus op de vluchtstrook parkeerde. Toen pas zag de chauffeur rook en vuur.
nouquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:55 schreef nietzman het volgende:
Nee man, die hebben zowaar nog verrottere stoeltjes dan die Fryskers. Dat ze allemaal tot de grond toe af mogen branden.
Dit staaltje techniek wordt ook gebruikt bij de New Van Hool AG(G)300, maar dan iets beschaafder dan bij de laatste gelede Berkhofs van NZH.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
De NZH wilde een versmalde achterkant, waarschijnlijk vanwege de uitzwenkende achterkant. Door de smallere achterkant heb je iets meer ruimte om door krappe bochten/straatjes te gaan. Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.
Dat werd al gebruikt bij de MB200G.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit staaltje techniek wordt ook gebruikt bij de New Van Hool AG(G)300, maar dan iets beschaafder dan bij de laatste gelede Berkhofs van NZH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |