Jensen idd! Straal vergeten!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twee keer Jensen, 'n keer naar Brielle (paspoort)
Sjonge... Ik heb een heel selectief geheugen, blijkt nu wel.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, slapen in een hotel met Amanda, 3 x Jensen, met Amanda en ik dacht Dennix naar een disco in Rotterdam.
Edit: Gisteren nog met Jacco naar de studio.![]()
Eigenlijk is het dus gewoon een armoezaaier, och erm meiske........quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:41 schreef avonne het volgende:
Amanda zegt dat haar moeder geen 150.000 euro heeft?
Nergens voor nodig. Wat heb je nog aan AngstJaap?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:38 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd hoe het daar loopt op die meeting.Wat denken jullie zal Jaap nog omzwaaien naar Huub.
beter dan de gemiddelde aanrandpoging, vrouwonvriendelijke grappen van ons komisch duo nix en jaapquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze kan ik ook niet echt waarderen.![]()
5 ton boete toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:42 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. als ik win dan hou ik 7 ton over als de rente er af is.
( en de 3 ton boetes dan ?
Ik weet niet of dit vanaf het begin het plan is geweest. Zelf vond ik het al vreemd dat Huub alleen naar een fandag mocht. Dus ik denk ook niet dat Jaap dit gepikt had en de febo kiest voor de makkelijkste manier. En voor Huub is het ook mooi... die heeft een getuige van z'n verhalen en terwijl Jaap misschien alleen maar kan vertellen hoe hard ie uitgefloten is. Zelfs hier op Fok heeft er nog geen Jaap fan het aangedurft om onder z'n stoeptegel vandaan te kruipen dus die zullen er daar ook niet veel zijn...quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
Boetes gaan alleen van de Jackpot af.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:42 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. als ik win dan hou ik 7 ton over als de rente er af is.
( en de 3 ton boetes dan ?
Dan heb je mooi meer winst dan de 2,4% rentequote:Op zaterdag 29 september 2007 22:45 schreef b.a.s. het volgende:
Brian: Je maakt meer winst dan sparen als je bijvoorbeeld een auto koopt voor 10.000 euro en verkoopt voor 20.000 euro![]()
Da's waar! Maar ja hoe doet ie 'tquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mooi meer winst dan de 2,4% rente![]()
Wist ik het maarquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Da's waar! Maar ja hoe doet ie 't![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:47 schreef Prospera het volgende:
amanda: de vriend, Ali,van mijn moeder als hij 5 of 10 krijgt verscheurt hij het.
Dat vindt ik niet normaal
Jawel, maar waar haal die auto's van 10.000 die je voor 20.000 kunt verkopen ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je mooi meer winst dan de 2,4% rente![]()
Dus Huub kan ook nog steeds 7 ton winnen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Boetes gaan alleen van de Jackpot af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |