Wat een droomscenario als hij daar blijft!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef StephanL het volgende:
Brian gaat morgen naar huis.
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
JJ is daar aanwezig en heeft niet echt een goede band met Jaap na het eieren incident op de camping.
Dat had Jaap toch na het incident dezelfde avond gedaan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
iemand die denkt dat dit 'plan' zou kunnen werken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef HuubLiekeFan het volgende:
als nadia en dennix slim zijn bedenken ze een groot plan om samen te winnen en gaan ze stoken tussen brian en amanda (triogate, ex tamara, uitspraken in interviews) en laten ze amanda bij hen aansluiten. alliantie DAN dus. vervolgens stemmen ze brian eruit (daar doen lieke, jaap, huub wel aan mee), om vervolgens jaap eruit te stemmen (daar doen huub, lieke ook wel aan mee)... tot slot kunnen ze dan amanda dumpen en blijven er nog maar vier over.
ohja en denk nou niet dat ik hoop dat die twee zo ver komen want..
nadia![]()
dennix![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(net als amanda, NATASIA, brian en jaap)
Huub en Lieke![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:24 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap vraagt om strooi kaarten
zou hij die nodig hebben ?
eensquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
En daarna nogal vaak erg negatief over JJ gesproken. Zelfs gezegd dat hij die excuses niet oprecht had aangeboden maar was gewongen door de redactie.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:25 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dat had Jaap toch na het incident dezelfde avond gedaan?
Ja duhhh, JJ heeft al aangegeven dat ze nooit meer in de Kooi wil verschijnen, ik zie het nut niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de redactie hem er naar toe stuurt. Een soort verplichting om z'n excuses aan JJ aan te gaan bieden.
Ah ok bedankt dan heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En daarna nogal vaak erg negatief over JJ gesproken. Zelfs gezegd dat hij die excuses niet oprecht had aangeboden maar was gewongen door de redactie.
denk dat jaap het zometeen een stuk minder leuk vindquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat Jaap mee mag, hij staat nou niet bepaald op de eerste plaats als het om uitjes gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |