Mensen van VOL doen hun best om een Meet en Greet te organiseren, iedereen aanwezig in de Witte Bergen en Huub komt niet?quote:
Moooooooooooooooooiquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad toch een kreng. Ze begint over de 8 uur van Brian buiten en de mogelijkheid dat Tamara er ook is.
Welkom.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:44 schreef carloe34 het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier maar ik lees al tijden mee.Stream heb ik niet vandaar.Ik volg wel alles met jullie en doe mee aan de akties.
Gisteren las ik een linkje naar Tas haar verhaal en heb daarop gereageerd. http://www.nujij.nl/vecht(...)n-kooi.1014457.lynkx
Ik kreeg daarop positieve punten maar wat kebeurtVanddag als enige verwijdert door de redaktie
Zijn zij nou zo dom of zei ik nou de waarheid
![]()
Nou ga ik weer verder lezen en waar nodig reageren.O ja mijn voorkeur gaat natuurlijk naar Huub.Hoe graag ik zou willen,ik kan gewoon nix goeds van de rest bedenken.
Greetz
Naad is evil!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Wat is Naad toch een kreng. Ze begint over de 8 uur van Brian buiten en de mogelijkheid dat Tamara er ook is.
Welkom, ik kan je bericht van gisteren gewoon lezen.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:44 schreef carloe34 het volgende:
Hoi allemaal,
Ben nieuw hier maar ik lees al tijden mee.Stream heb ik niet vandaar.Ik volg wel alles met jullie en doe mee aan de akties.
Gisteren las ik een linkje naar Tas haar verhaal en heb daarop gereageerd. http://www.nujij.nl/vecht(...)n-kooi.1014457.lynkx
Ik kreeg daarop positieve punten maar wat kebeurtVanddag als enige verwijdert door de redaktie
Zijn zij nou zo dom of zei ik nou de waarheid
![]()
Nou ga ik weer verder lezen en waar nodig reageren.O ja mijn voorkeur gaat natuurlijk naar Huub.Hoe graag ik zou willen,ik kan gewoon nix goeds van de rest bedenken.
Greetz
Ja zeg, niet zo dramaqueen hoorquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen van VOL doen hun best om een Meet en Greet te organiseren, iedereen aanwezig in de Witte Bergen en Huub komt niet?
Dikke lol zeg.
Huub gaat toch pas later naar de meet. Op dit moment is er een optreden van Juf Judith. En Huub hoeft niet veel te vroeg te vertrekken, de reistijd is ongeveer 1 minuut ........quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mensen van VOL doen hun best om een Meet en Greet te organiseren, iedereen aanwezig in de Witte Bergen en Huub komt niet?
Dikke lol zeg.
Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Yep, Mata Hari in optima forma.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:49 schreef Tissik het volgende:
[..]
Naad is evil!![]()
Zei ze dat nou tegen Amanda?
Haha Amanda gaat voor Gaas, eerst al al die waarschuwingen over "neuken voor back-up", en nu de heel reële kans dat Brian morgen Tamara gaat zien. Dat vindt Amanda vast niet leukquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Mata Hari in optima forma.
Dat denk ik dus ook, ze houden zich gewoon dom, en iedereen trapt erinquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.![]()
deze dag!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Is Huub al weg?
Onee, ik hoor de piano, dat zal Huub wel zijn.
Er is weinig aktie vanavond.
Waar zouden we zijn zonder BSOL, thanxquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub gaat toch pas later naar de meet. Op dit moment is er een optreden van Juf Judith. En Huub hoeft niet veel te vroeg te vertrekken, de reistijd is ongeveer 1 minuut ........
'ze houden'?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, ze houden zich gewoon dom, en iedereen trapt erin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |