Dank dankquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom, ik kan je bericht van gisteren gewoon lezen.

Absoluut, ik heb een oprechte hekel aan haar maar voor het spel is het leuk ( zolang ze niet met Dennix kleft )quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan heel subtiel vuurtjes stoken in beide kampen. Ik ben er al heel lang van overtuigd dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is. Ze is sneaky.![]()

Ik snap je enthousiasme maar het is nogal OT. Misschien kun je het hier kwijtquote:

Ik wou net zeggen, alleen maar beter. Hij kan dat altijd slecht hebben, de populariteitspoll vindt ie ook kut.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan
op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren

Denk dat er weinig fans van Jaap zijn op vol.Hij word daar ook uitgekotst.Kan nog leuk worden.Eric,Ilona,Nena ,Lesley en juf Judith zijn er ook.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:
ik hoop dat jaap hoort dat ie een heleml foute beslissing heeft genomen met die 4 in zee te gaan
op zich is het goed dat ie met huub meegaat..kan die zien hoe mensen op huub reageren

Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:

Hou toch op, Jaap is niet te vertrouwen , nu niet, nooit niet, dat heb je zelf zo vaak verkondigd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:10 schreef riri het volgende:

Dat zal hem heus wel duidelijk gemaakt worden.Misschien een goede zet van de redactie.Kweekt ook onrust bij de bende van 5.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef riri het volgende:
ziet en hoort jaap met eigen ogen en oren dat ie niet moet doen wat die nu doet....ben blij dat die twee met elkaar gaan

Is dat Nederlands?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"
Geweldige vonst in de Nederlands taal

Haha, nou dat vind ik nog best mooi klinken jaquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik ben hardleers, maar hij is harderleers"
Geweldige vonst in de Nederlands taal

Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op, Jaap is niet te vertrouwen , nu niet, nooit niet, dat heb je zelf zo vaak verkondigd.
Ik bedoel dit niet persoonlijk maar dit gaat me echt te ver dat Jaap plotseling mee mag, volgens mij zitten de fans van Huub daar niet op te wachten en JJ ook niet.

die is daar ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?

JJ is daar aanwezig en heeft niet echt een goede band met Jaap na het eieren incident op de camping.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat heeft Juf Judith daar nou mee te maken?

Super dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:19 schreef Tissik het volgende:
Er is werkelijk niemand daar vanavond, die Jaap wil zien. Zal nog een heus "realisatieMOMENT" voor Jaap gaan worden...

Dat boek was vanmiddag toch alweer teruggevonden?quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef riri het volgende:
hahaha...de dames willen op de bank gaan zitten met het boek van Victoria Beckham.....alleen waar is dat boek?????????????

En hopelijk blijft hij daar (wishfull thinking).quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:21 schreef StephanL het volgende:
Brian gaat morgen naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |