Brian heeft zo te zien zijn medicatie geslikt bij de FEBO.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:21 schreef Dreamboy het volgende:
Brian denk na: ga ik wel of niet morgen naar Tamara?
[afbeelding]
Nog maar een pilletje dan..quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian heeft zo te zien zijn medicatie geslikt bij de FEBO.
ik zit ook te wachten tot hij weggaatquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef riri het volgende:
gaat huub niet meer weg?
Heel Nederland weet het maar Naad mag niks zeggen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef rooie3 het volgende:
Ach gossie ze mogen niet zeggen dat die tent van kleine John failliet is.
Ik hoop het niet voor zijn fans, dat zou lullig zijn. Ik zou het wel een stunt vindenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef riri het volgende:
gaat huub niet meer weg?
10 minuutjes rijden, no worry's.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zit ook te wachten tot hij weggaat
Waarom dan, ik zie niet in wat er te lachen valt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor zijn fans, dat zou lullig zijn. Ik zou het wel een stunt vinden![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom dan, ik zie niet in wat er te lachen valt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |