Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef Beschouw het volgende:
Zo kan Philips nog wat lampen aan de man brengen.
Volgens mij ook, clubs mogen een voorkeur aangeven. Sowieso spelen de Brabantse clubs veel op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:13 schreef dndiek het volgende:
Clubs mogen zelf kiezen wanneer (op zaterdag of op zondag) ze het liefst hun wedstrijden spelen, behalve wanneer alle wedstrijden tegelijk moeten worden gespeeld. PSV heeft gekozen voor de zaterdagavond en Ajax voor de zondag.
Dat is de reden volgens mij
Omdat de amateurclubs in Brabant allemaal op zondag spelen, scheelt anders veel volk op de tribune.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij ook, clubs mogen een voorkeur aangeven. Sowieso spelen de Brabantse clubs veel op zaterdagavond.
Fuck, wat een scherpe opmerking, hehe.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:15 schreef Beschouw het volgende:
Zo kan Philips nog wat lampen aan de man brengen.
Behalve in de bible-belt spelen alle amateurclubs op zondag, waarom dan toch de voorkeur voor zaterdag in het zuiden? Zondag naar de Mis misschien?quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Omdat de amateurclubs in Brabant allemaal op zondag spelen, scheelt anders veel volk op de tribune.
in tegenstelling tot 020 waar ze tegen een stalen constructie aan kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:31 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien kunnen ze op die manier nog echte sterren zien.
Dat zeg ik, bij ons staan de sterren daarom op het veld.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
in tegenstelling tot 020 waar ze tegen een stalen constructie aan kijken
hou op, ik lig dubbel, ik ga stappen. mzzl!quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:35 schreef dndiek het volgende:
Om maar even me te verlagen tot het niveau van het topic:
De wedstrijden van PSV kunnen vaak het daglicht niet verdragen
Staat jullie veld in de hemelquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeg ik, bij ons staan de sterren daarom op het veld.
Ja, dat is toch bekend. We worden niet voor niets de Godenzonen genoemd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Staat jullie veld in de hemel
God heeft maar 1 echte zoon en dat is Jezus.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, dat is toch bekend. We worden niet voor niets de Godenzonen genoemd.
Jezus was ook een jood.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
God heeft maar 1 echte zoon en dat is Jezus.
Joden hebben geen Jezus.
De Joden hebben hem wil effe aan het kruis gehangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |