Je waardeert mijn poëzie nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:58 schreef Marble het volgende:
Kan zij dan ook weer onze vragen en klachten in dit topique gaan afhandelen? Het voelt toch niet echt officieel zolang een zeker iemand anders ze beantwoordt. In the end wil je toch een offcieel statement van de keizerin zelve in plaats van een uit de duim gezogen stukje wartaal van een dronkelap.
Ik ben er! Ik ben hier! Hier!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar is Peer eigenlijk? Is ze nu al weggevoodoot door baggeraars?
Ik zou spontaan verliefd op je kunnen worden M.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:58 schreef Marble het volgende:
Kan zij dan ook weer onze vragen en klachten in dit topique gaan afhandelen? Het voelt toch niet echt officieel zolang een zeker iemand anders ze beantwoordt. In the end wil je toch een offcieel statement van de keizerin zelve in plaats van een uit de duim gezogen stukje wartaal van een dronkelap.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:00 schreef thloreg het volgende:
ALERT! SPREEKKOREN BIJ AJAX - NEC VANWEGE DE 0-0 TUSSENSTAND EN HET SLECHTE SPEL
De voetbalstanden. Nodig of niet, zegt u het maar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:28 schreef thloreg het volgende:
EINDUITSLAG AFC Ajax - NEC = 0-0
Zijn weg en ik blijf op ze jagen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef BVO het volgende:
FIPO-jagers zijn ook kut.
Michelle (RnB-girliej op FOK!)
tijd voor een laptopquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:39 schreef PeRi het volgende:
Ik was er ook niet tijdens de show. Heb geen tv bij mn pc in de kamer.
Je mag gerust editten en je gang gaan BE, weet je toch wel?.
Tof, done.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:29 schreef Riparius het volgende:
Peri,
Misschien is het een goed idee om de linkjes naar de afleveringen online in je post met data te verwerken? RTL biedt de complete afleveringen aan in verschillende kwaliteiten, alleen zijn de linkjes idioot genoeg niet op de site terug te vinden:
Idols B4:
Medium en High
Idols Audities Afl. 1:
Medium en High
Done.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:39 schreef Together het volgende:
De herhalingen zijn dus om 20:30 in plaats van 20:00. (Dit stond verkeerd in de gidsen en op internet.) Misschien handig om dat even hier en hier aan te passen?
Welk lijstje waarquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef Together het volgende:
Ja, daarom staat zijn foto in het lijstje van mensen die doorgingen (onderaan).
De lijst in dat topic, met al die namen en foto's. Hij staat er nu dubbel in, de 14e foto van bovenaf gezien moet nog even weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |