abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53572720
Ik heb geld verstuurd met western union, krijg je tegenwoordig een kaart bij waar je prijzen mee kunt winnen. Moet je http://www.westernunion.com/win openen, gamecode, naam en adres invullen en dan kan je meteen zien of je prijs hebt..

Ik alle veldjes mooi ingevuld, en geklikt.. krijg ik een wit scherm met alleen maar de woordjes "error user input" terwijl ik alles goed en volledig ingevuld heb..

Wat doe ik nou fout? Met dat witte scherm schiet ik ook geen ruk op..

Klacht : webmasters van grote en wereldwijde bedrijven die een zooitje maken van hun sites.

[ Bericht 0% gewijzigd door glasbak op 29-09-2007 19:10:55 (ze zitten ook zoooo dicht bij elkaar :() ]
pi_53572919
Nerd problemen
pi_53572997
Lag dat nou aan mij of zei dat marktplaats dat westenunion niet betrouwbaar is?
pi_53573218
quote:
Ik erger me vaker aan mensen die verkeerde website adressen plaatsen www.westernunion.com/win/ zul je wel bedoelen. Wie stuurt er nou geld via WU ? 90% van de ontvangers zijn oplichters.
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_53573286
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:08 schreef mvc het volgende:

[..]

Ik erger me vaker aan mensen die verkeerde website adressen plaatsen www.westernunion.com/win/ zul je wel bedoelen. Wie stuurt er nou geld via WU ? 90% van de ontvangers zijn oplichters.
Laat mijn vrouw nou net bij die 10% horen

Ik heb de link trouwens al aangepast..
pi_53573651
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 18:58 schreef Dennisweb het volgende:
Lag dat nou aan mij of zei dat marktplaats dat westenunion niet betrouwbaar is?
Als marktplaats dat zegt verkopen ze onzin. Er is niets mis met Western Union. Er zijn inderdaad wel een hoop oplichters die er gebruik van maken, maar dat zegt niets over het product zelf. Het zegt enkel iets over het (potentiele) klantsegment. Net zo goed is het een energiebedrijf niet te verwijten dat een kwekerij stroom aftapt.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:47:03 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_53574111
Western Union is juist heel betrouwbaar, daarom gebruiken oplichters het ook
pi_53574185
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:11 schreef glasbak het volgende:

[..]

Laat mijn vrouw nou net bij die 10% horen

Ik heb de link trouwens al aangepast..
Ben jij met een Nigeriaanse getrouwd?
pi_53574890
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:47 schreef hugecooll het volgende:
Western Union is juist heel betrouwbaar, daarom gebruiken oplichters het ook
De enige reden dat Western Union (en vergelijkbare producten) door oplichters (en witwassers) wordt gebruikt is omdat het met cash geld te maken heeft (en ook nog eens snel en internationaal is). Dat is allemaal veel minder traceerbaar. Elk financieel product kan (en wordt) gebruikt door oplichters, er zijn echter factoren die het voor hen makkelijker maken en factoren die het voor hen lastiger maken. Het versturen van cashgeld is een product dat gewenst is door een bepaalde groep (om legale redenen), dat zal ook zo blijven zolang het concept cashgeld bestaat. Elk bedrijf dat als onderdeel van hun core-business in dat marktsegment stapt zal veelgebruikt zijn door oplichters.
Je hebt kans dat als WesternUnion in hun overboekingen zelf minder betrouwbaar zou zijn dat dat juist meer oplichters aan zou trekken; dat maakt hen immers nog minder traceerbaar.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:43:48 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53575474
Western Union Money Transfer . Heeft me al een boel geld opgeleverd
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53577037
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_53577109
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef fathank het volgende:
Western Union Money Transfer . Heeft me al een boel geld opgeleverd
ben je een neger dan?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:33:01 #13
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_53577915
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 19:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Filippijnse, same difference...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')