Belgische mayoquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:01 schreef Sapstengel het volgende:
En fritessaus ftw, mayonaise is van die zure bagger.
Vroegah, toen alle dikke kutmensen nog niet bestonden, kreeg je gewoon een bak mayonaise naast je frieten.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit mayonaise gezien in een snackbar. Als je patat met besteld, krijg je standaard fritessaus. Niet dat ik er bezwaar tegen heb ofzo..
In wat voor baggergat woon je dan?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit mayonaise gezien in een snackbar. Als je patat met besteld, krijg je standaard fritessaus. Niet dat ik er bezwaar tegen heb ofzo..
Of je neemt je eigen mayo mee naar de snackbar.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:07 schreef Serinde het volgende:
Ik eet nooit friet in de snackbar maar ik neem het mee naar huis (liever gezegd: ik laat het halen). Dan weet ik zeker dat ik lekkere, échte mayo heb
![]()
Oplossing : kapotschieten die dikke mensenquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vroegah, toen alle dikke kutmensen nog niet bestonden, kreeg je gewoon een bak mayonaise naast je frieten.
Meteen het fileprobleem opgelost.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Oplossing : kapotschieten die dikke mensen![]()
Het is frietsaus, dus is het ook friet (patatsaus bestaat natuurlijk niet) ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:08 schreef Schunckelstar het volgende:
zal ik dan maar beginnen![]()
wie besteld er dan ook patat![]()
echte mannen bestellen friet![]()
let the battle continue![]()
En het probleem van de luie dikke buitenlanders.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:10 schreef ErikT het volgende:
[..]
Meteen het fileprobleem opgelost.
FRIET OLÉ OLÉquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:08 schreef Schunckelstar het volgende:
zal ik dan maar beginnen![]()
wie besteld er dan ook patat![]()
echte mannen bestellen friet![]()
let the battle continue![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |