Ik heb meteen na de 100000 de AT ververst. Daar stond een post van ppi in het SC-topic, op dezelfde tijd als de miljoen viel: 14:50.quote:
Als wij vinden dat-ie klopt, dan klopt-ie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:54 schreef Kinga het volgende:
tsja, iemand uit de COS neem ik aan... die om 14.50 gepost heeft... zijn een aantal potentiele winnaars. Maar schijnt dat die miljoen niet klopt ofzo?
Vertel dat het niet waar isquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb meteen na de 100000 de AT ververst. Daar stond een post van ppi in het SC-topic, op dezelfde tijd als de miljoen viel: 14:50.
en mijn postjes danquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Als wij vinden dat-ie klopt, dan klopt-ie.
En het was niét iemand uit de COS, maar ppi uit de SC.![]()
Hoe wéét je dat nou.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef paultjuhhh het volgende:
IK HAD HEM GEWOON IK HAD 3X GEPOST TOEN!
zo
Het is een gave.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben het he dan ga ik dat vanavond vertellen bij fok radioquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
14.50
Er zijn heel wat posters op dat moment
Paultjuh, ppi, zoalshetis, Larisje, avonne, BSOL, Ziet, BQ en verder heb ik niet gekeken
Maar die stonden niet allemaal bovenaan de AT toen het miljoen viel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:57 schreef avonne het volgende:
14.50
Er zijn heel wat posters op dat moment
Paultjuh, ppi, zoalshetis, Larisje, avonne, BSOL, Ziet, BQ en verder heb ik niet gekeken
Gert heeft altijd gelijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar die stonden niet allemaal bovenaan de AT toen het miljoen viel.
Dat was ppi.![]()
En zo niet dan blijft hij net zolang post verwijderen tot hij het toch heeftquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En zo niet dan blijft hij net zolang post verwijderen tot hij het toch heeft![]()
Yeah ppiquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaah bedankt iedereenquote:
Gwoon een paar oude baggerposts uit gesloten topics deleten... zo te zien hebben sommige mensen er een patent op topics te openen die een slotje krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 15:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet in een stat zetten hè, hoeveel posts ik op welk tijdstip heb gedelete.![]()
Maar niet véél hoor.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |