Nu spreek ik als jeugdige Adonis wel eens leeftijdsgenoten die op zichzelf zijn gaan wonen. Gezien wij hier in een UPC gemeente wonen neemt ongeveer iedereen hier TV via UPC en vaak ook nog internet.
Ik heb nu bij 4 hele goede kenissen in aparte gevallen gehoord en gemerkt dat de aanvraag 2+ weken duurt en je gewoon moét bellen wil je het werkend hebben.
Zo mijn vriendin ook, zijn heeft voor UPC internet + telefonie en TV van UPC gekozen. Dit alles is 4 weken geleden aangevraagd, toen er na 2 weken nog geen bericht was heeft zij gebeld. Ja mevrouw Internet komt er aan maar van TV hebben we geen aanvraag ontvangen. Kan gebeuren, bij deze gecorrigeerd.
Ze kreeg vorige week netjes haar modem maar deze kreeg geen signaal uit de muur en de TV was ook nog niet aangesloten. Ik maandag naar UPC bellen, "Ja meneer alles lijkt te draaien, vanochtend is de aanvrag nét behandeld". Nouja okay, leuk toeval, kan gebeuren.
Niet dus, geen TV geen internet, ik deze donderdag bellen; "Ja meneer, we gaan voor u kijken. En na 5 minuten was de helpdeskmeneer weer terug met het bericht dat alles goed stond maar het was simpelweg niet geactiveerd." Ik naar mijn vriendin bellen en ja.. Alles werkt.
Zou UPC gewoon structureel verbindingen uitzetten en wachten op telefoontjes of zijn ze gewoon erg slordig? Ik gok op een combinatie van beide.