dattequote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga dan tenminste de kroeg in vanavond
Hee. Wat een goed idee. Dat doe ik!quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat komt wel goed, vanavond wordt het gewoon keihard zuipen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Das slecht voor mijn psyche!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:55 schreef Blight het volgende:
Vraag of ze op de administratie-afdeling van PSV nog wat hulp kunnen gebruiken.
Dan zit ik hier binnenkort topics te openen over mijn psychosesquote:
Dan wen je eraan. Bij mij is het de overgang van jezelf kapot werken en opeens zeeën van tijd hebben die me nekt.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:03 schreef Athmozz het volgende:
ik heb altijd een weekend van 3 dagen
Volgende week zelfs eentje van 5 dagen...
Zo voel ik dat idd nuquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:07 schreef SuperwormJim het volgende:
ts heeft geen leven ....
Het probleem zit ´m bij mij niet in de avond maar meer in het feit dat ik nu niet van mijn luie reet af wil komen terwijl ik me eigenlijk stierlijk verveel en nog tig dingen zou kunnen gaan doenquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: ''Vrienden'' die niet mee uitwillen
Kzoek nog vrienden![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
*herkendquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan wen je eraan. Bij mij is het de overgang van jezelf kapot werken en opeens zeeën van tijd hebben die me nekt.![]()
Saai werk: check!quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:00 schreef Bepsie het volgende:
Zoek saai werk, heb je in je werk week genoeg energie en ideen opgedaan!
al een geluk dat het geen half was; dan kon je herbeginnenquote:Op zaterdag 29 september 2007 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toch al een heel moederbord in m'n pc geschroefd vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |