Onderstaand bericht kwam ik in een nieuwsgroep tegen. Ene Marcel had het gepost weten we iets meer van het gebeuren
___________________________________________-
Hoi,
Ik had net BBSpy gedownload en had nog maar net een stream aanstaan toen ik
kon meegenieten met het volgende:
de bewoners spraken over een persoon die door de bewaking was heengekomen en
het huis was ingegaan. Hij had een pakket afgegeven met daarin onder meer
een krant en eten. Hij vond het zielig dat de bewoners zo weinig te eten
hadden. Vervolgens kwam de regie er door met het compliment aan de bewoners
dat zij zich zo sportief hadden gedragen (klaarblijkelijk het pakket niet
aangenomen). Even later kwam het testbeeld erop en was het over met de pret.
Ruud begreep niet hoe iemand door de bewaking heen kon, men had het over
commando etc. etc. Ben benieuwd of dit op tv komt.
Dit speelde zich af rond een uur of 23:30.
______________________________________________-
Rob
Kan iemand mij helpen ?
Thanx
Wel hele sterke verhalen vanavond !
quote:
op 10-20-1999 om 01:31 AM schreef Inimini het volgende:
Wat is dat huisje op stream 3 steeds.
Het lijkt wel een kerststal !Wel hele sterke verhalen vanavond !
Op 2 en 3 nu beeld, 4 is blue screen, en 1 geeft geen sjoege..
Maurice is aan het woord in de woonkamer: sterke verhalen over leguanen die snel achter je aan kunnen lopen. Ik zie alleen de mannen zitten: Bart praat met Maurice, een unicum!
Dankzij de streams ben ik nu weer wat wijzer: volgens M. overlijden er per jaar 3000 man in Indonesie aan vallende kokosnoten
Het gesprek gaat nu over exotische rituelen: Ruud wordt gelijk wakker: "fantastisch heh, die rituelen, en dan die muziek joh, met zo'n gammelan he.."
[Dit bericht is gewijzigd door MrMurphy (Datum 20 Oktober 1999).]
quote:
op 10-20-1999 om 01:31 AM schreef Inimini het volgende:
Wat is dat huisje op stream 3 steeds.
Het lijkt wel een kerststal !Wel hele sterke verhalen vanavond !
Dat huisje was vorige week ook in beeld: toen is camera 3 van 04:00 tot 05:00 's nacht allerlei bedrijvigheid aan 't filmen geweest, op een plek tussen de camera en een verlicht venster links van dat huisje: stemmen, fluiten en bewegende mensen.
Misschien verwachten ze vannacht, na die 'commando', weer iets.....
Bart probeerd zijn positie te verbeteren. Hij is bij het riag geweest en heeft een hoop jeugd verhalen te vertellen.
Ook riep hij om 01:47 dat het kwart voor 2 was !.....hmmmmmmmm
Hij was op school geen slechte leerling, ondanks dat-ie zich niet inspande. Nederlands was zijn favoriete vak: daarin kon hij zn creativiteit kwijt. Hij vindt zichzelf van nature lui (sterke karaktertrek!).
Ruud geeft 'm allerlei wijze raad: je moet meer reizen, dan wordt je ook een keer volwassen (sic!).
Bart: "ik was 15, toen ik met mijn vader naar Londen ging, om te tolken voor mijn vader. Daar werd ik behoorlijk zenuwachtig van. Een hele bus vol Polen. Mijn vader ging slapen, gaf me wat geld, en stuurde me Londen in".
etc.etc.etc. heel verhaal hoe hij dr.Martins boots ging kopen, en toen viel mijn stream weer eens uit..
quote:
op 10-20-1999 om 02:07 AM schreef Inimini het volgende:
De commando wordt verder helemaal NIET besproken vanavond !
Wel hadden ze het over iemand die hout zou komen brengen.
En waarom denk je, Inimini, dat het niet (meer) besproken wordt ?
Juist ! Omdat de 'voice over' daartoe uitdrukkelijk opdracht heeft gegeven. Dus die conclusies in de topic 'streaming in the night' dat het FAKE was, kloppen niet. Dit zouden we na een paar weken VOO/BB toch moeten weten.....
Bewijzen heb ik niet, maar het verhaal van de indringer klopt absoluut. Circa 23:30 gisteravond. Zelf zal ik te chatten op tmf chat met BBSpy In de linker bovenhoek van het scherm. De camera's gingen als een gek door de tuin heen en even later krioelde de bewoners door het huis terwijl daarvoor alleen Sabine en Bart op de stream te zien waren. Eerst dacht ik dat er een muis door de woonkamer liep ofzo, ze deden zo hysterisch. Ik had de indringer namelijk niet gezien doordat ik zat te chatten of tmf zoals gezegd.
quote:
op 10-20-1999 om 12:53 AM schreef Inimini het volgende:
Sinds kort werkt mijn BBspy niet meer.
Zijn de adressen vervangen ?
De "normale" BB streams werken wel maar de BBspy blijft op connecting !
Kan iemand mij helpen ?
Thanx
Vervang in de bbspy.ini file de xxx.xxx.xxx.xxx door www.big-brother.nl en het moet weer werken.
Beter is overigens even een nieuwe BBspy te downloaden omdat de nieuwe versie weer iets meer opties heeft (vergroten en 2x2 layout).
Adres van BBSpy kwijt?
Loop even langs onderstaande URL: http://www.vanelk.nl/edwin/index.html?bb/bb
In ieder geval is het iets 'in huis', dat niet via de dagboek-kamer opgelost kan worden.
Houd ff het begin (12:15 plus minus) en het eind in de gaten van dit testbeeld. Is handig voor re-constructies later....
Nee, even serieus. Is de psycholoog er misschien? Of is dat op een andere dag?
Ben benieuwd of er nou wat sappigs gebeurd is in de tussentijd. Nou ja, Bart en Sabine zijn er nog in elk geval...
Uniek-die-al-meerdere-keren-voor-de-30e-keer-gepost-heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |