quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Liefste. het volgende:
(ja man ik had een neger gepijpt gister![]()
![]()
)
Dat kan ik niet. Zwakbegaafd ftw.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
het is ongelofelijk maar waar: water kun je ook koken op de kookplaat/gasfornuis
ja, maar krijg het dan nog maar eens in je bekerquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:04 schreef ruud_fr het volgende:
het is ongelofelijk maar waar: water kun je ook koken op de kookplaat/gasfornuis
Schenkenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, maar krijg het dan nog maar eens in je beker
en ook nog een neger pijpen? wat moeten je ouders toch met jou aan??quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:05 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Zwakbegaafd ftw.
ja, da's echt heel moeilijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, maar krijg het dan nog maar eens in je beker
voodoo, van die negerquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:08 schreef Liefste. het volgende:
HE WAT DE VAK INEENS DOET HIJ HET!!!!!!!!!!!!!!! HOE KAN DIT
Pannetje pakken, water in een pannetje doen, gas aansteken, pannetje op het gas doen, eventueel deksel erop, kijken tot het water kookt, gas uit doen, pannetje van het fornuis afhalen, water in beker gieten, theezakje erin doen, theezakje eruit halen, honing erin doen, roeren: klaar!quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:05 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Zwakbegaafd ftw.
Gelukkig maar dat ie het weer doet want dit had ik nooit aan gekund!quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Pannetje pakken, water in een pannetje doen, gas aansteken, pannetje op het gas doen, eventueel deksel erop, kijken tot het water kookt, gas uit doen, pannetje van het fornuis afhalen, water in beker gieten, theezakje erin doen, theezakje eruit halen, honing erin doen, roeren: klaar!
Ik zou maar snel een nieuwe kopen als ik jou was, want hij gaat geheid de geest geven. Dat deed de onze ook...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:10 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie het weer doet want dit had ik nooit aan gekund!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |