FOK!forum / Klaagbaak / Helpdeskmedewerkers Chello
Hanekrooizaterdag 29 september 2007 @ 02:16
Als je ze aan de lijn krijgt spreken ze standaard het zinnetje uit `wij zitten hier om u te helpen`. Ja, hehe! Daarvoor bel je ze toch ook?

Vind het maar geslijm naar de klant toe, en dus onnodig. Vanwege hun slechte reputatie als provider zijn ze vast bang dat je je abbo opzegt, en komen daardoor met dit soort onzin.

Als ik een helpdesk bel, dan wil ik gewoon zakelijk geholpen worden, en niet dit soort onzin horen.
jslavenburgzaterdag 29 september 2007 @ 02:25
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
James1988zaterdag 29 september 2007 @ 02:26
Chello


Disclaimer: nooit iets met Chello danwel UPC te maken gehad, woon buiten hun verzorgingsgebied
Hanekrooizaterdag 29 september 2007 @ 02:29
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef jslavenburg het volgende:
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
Ach kommaneuker, beperk je liever tot de kern.
Petrezaterdag 29 september 2007 @ 02:31
Als ze het niet zeggen en worden meegeluisterd krijgen ze een negatieve beoordeling .
jslavenburgzaterdag 29 september 2007 @ 02:32
- Ik snap niet dat je hierover een topic aanmaakt
- Ik snap uberhaupt niet waarom jij je tijd daaraan verdoet
- Ik snap niet waarom ik reply op dit topic
jeroen25zaterdag 29 september 2007 @ 03:54
Dat heet "WOW"

Sluiten ze ook nog netjes af met "Aan het begin van dit gesprek gaf ik aan dat ik uw probleem zou oplossen. Heb ik hier aan voldaan?"
gebrokenglaszaterdag 29 september 2007 @ 13:08
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 03:54 schreef jeroen25 het volgende:
Dat heet "WOW"

Sluiten ze ook nog netjes af met "Aan het begin van dit gesprek gaf ik aan dat ik uw probleem zou oplossen. Heb ik hier aan voldaan?"
Staat zeker in het script? Of het gesprek wordt opgenomen misschien .
Grrrrrrrrzaterdag 29 september 2007 @ 13:43
Ik wil gewoon een zwoele vrouwenstem horen die de indruk wekt dat ze kleine Grrrrrrrr in haar mondje neemt nadat ze me geholpen heeft met mijn internet problemen!
Chuck_Norriszaterdag 29 september 2007 @ 13:44
Chello _!
Chuck_Norriszaterdag 29 september 2007 @ 13:44
Oh wacht ik heb zelf Chello internetz
pasjesjenzaterdag 29 september 2007 @ 13:50
helpdeskmedewerkers in het algemeen
zhe-devilllzaterdag 29 september 2007 @ 13:51
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef jslavenburg het volgende:
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
wat is er dan?
zhe-devilllzaterdag 29 september 2007 @ 13:54
Bij home zit je eerst 5 minuten vast aan de lijn, wilt u kontakt met de ..of met..kies dan voor nummer 2..
klik je op 2
belt u voor..of voor...of voor...
belt u ergens anders voor ,
klik dan op 9, dan keert u terug naar het hoofdmenu..
zo niet klikt u dan op de andere nummers, weet u niet meer welk nummer voor wat staat, klikt u dan op 8 dan hoort u nogmaals(hopelijk wel want daar verdienen wij nml aan)
het hele hoofdmenu, je klikt op 8, want jouw optie stond er niet bij.
Kom je weer bij het begin menu kun je weer helemaal overnieuw aarghhhhhhh
Ben je eindelijk waar je zijn moet:
Er zijn nog 10 minuten wachtenden voor u...
En vervolgens hoor je dan elke seconde er zijn nog zoveel wachtenden voor u....
TheFreshPrincezaterdag 29 september 2007 @ 13:56
Je kan de Chello helpdesk helemaal niet gebeld hebben.

Liegende TS
fathankzaterdag 29 september 2007 @ 14:26
Moet je maar meer verstand hebben, dan heb je de Chello Helpdesk niet nodig.
jslavenburgzaterdag 29 september 2007 @ 14:42
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat is er dan?
Ga terug naar school jij
bersenkazaterdag 29 september 2007 @ 14:58
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Ga terug naar school jij
Je kunt ook overdrijven, als het nou heel slecht geschreven zou zijn...
skippy22zaterdag 29 september 2007 @ 15:14
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef pasjesjen het volgende:
helpdeskmedewerkers in het algemeen
Indd
Megumizaterdag 29 september 2007 @ 15:16
Wat meer beleefdheid op een helpdesk is denk ik niet erg. Ik heb dat in mijn tijd alleen maar achteruit zien gaan raar dat je daar over klaagt TS. Ik erger me kapot op de joviale manier waarop je door bepaalde call centers wordt aangesproken.
Maikuuulzaterdag 29 september 2007 @ 15:18
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
Duurzaterdag 29 september 2007 @ 15:55
net zo "fijn" bel je de storingsdienst a zoveel cent per minuut krijg je eerst een zwam verhaal over "contentheids onderzoek" en of je daar aan mee wil werken..... Nee voor dat geld wil ik zo snel mogelijk geholpen worden en niet eers 30 sec naar die stomme vraag moeten luisteren en er op moeten reageren, want als je dat niet doet ben je 2 minuten kwijt.

enne...
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:26 schreef fathank het volgende:
Moet je maar meer verstand hebben, dan heb je de Chello Helpdesk niet nodig.
als de "wijk/straatkast" iedere keer volloopt bij een regenbui ontdekken ze het nooit zelf, pas als je belt komt er een monteur de boel weer aanzetten... en daar kun je toch echt niet zelf bij...
lennart12zaterdag 29 september 2007 @ 16:22
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
Bij de loller1000 was al dom maar dit...
fathankzaterdag 29 september 2007 @ 20:38
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
En van het verdiende geld een nieuwe Fox kopen?
gebrokenglaszaterdag 29 september 2007 @ 21:37
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken

Probleem met die helpdesk is dat je Rotterdammers, Brabanders, Amsterdammers, Gelderlanders en Friezen aan de lijn krijgt.
Nou Mailkuuul dat gaat wel mis met jouw Limburgs accent.
classpczaterdag 29 september 2007 @ 23:37
De enige keer dat ik met Chello heb moeten bellen omdat er wat mis was, hebben ze me prima geholpen.

Je hoort mij niet klagen over Chello dus. Al zou ik om de prijs zelf geen Chello nemen.
RuttieQzondag 30 september 2007 @ 00:00
Wees blij dat je bent aangesloten. Hier duurde het een maand voor dat onze aansluiting actief was en dan nog een maand voor de modem

Maar nu het werkt werkt het ook gewoon goed!
ouderejongerezondag 30 september 2007 @ 10:50
Chello bestaat niet meer, sinds dit jaar heet dat UPC Live Internet.
Bravo_Johnnyzondag 30 september 2007 @ 11:11
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:31 schreef Petre het volgende:
Als ze het niet zeggen en worden meegeluisterd krijgen ze een negatieve beoordeling .

Ze hebben een script waar ze zich aan moeten houden... elke gesprek wordt opgenomen en een aantal per week worden afgeluisterd. Je moet 90% van het script letterlijk gebruiken... anders krijg je problemen... ook moet je 4% verkopen...

Die eerste WOW zin (zoals het wordt genoemd) gaat nog wel... maar aan het einde is kut... 'aan het begin van het gesprek heb ik aangegeven dat ik er ben om uw probleem op te lossen... heb ik hier aan voldaan?'
dikkekaaszondag 30 september 2007 @ 11:32
Chello bestaat niet eens meer
Ik vind de UPC helpdesk wel chill, kon mijn abonnement upgraden zonder ook maar enige controle of ik wel degene was met het contract. Het was gewoon: "Ah, u bent meneer Bla?" "Jep" "Oké, klaar".