Ach kommaneuker, beperk je liever tot de kern.quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef jslavenburg het volgende:
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
Staat zeker in het script?quote:Op zaterdag 29 september 2007 03:54 schreef jeroen25 het volgende:
Dat heet "WOW"![]()
Sluiten ze ook nog netjes af met "Aan het begin van dit gesprek gaf ik aan dat ik uw probleem zou oplossen. Heb ik hier aan voldaan?"
quote:Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef jslavenburg het volgende:
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
Inddquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef pasjesjen het volgende:
helpdeskmedewerkers in het algemeen![]()
als de "wijk/straatkast" iedere keer volloopt bij een regenbui ontdekken ze het nooit zelf, pas als je belt komt er een monteur de boel weer aanzetten... en daar kun je toch echt niet zelf bij...quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:26 schreef fathank het volgende:
Moet je maar meer verstand hebben, dan heb je de Chello Helpdesk niet nodig.
Bij de loller1000 was al domquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
En van het verdiende geld een nieuwe Fox kopen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |