abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53561190
Als je ze aan de lijn krijgt spreken ze standaard het zinnetje uit `wij zitten hier om u te helpen`. Ja, hehe! Daarvoor bel je ze toch ook?

Vind het maar geslijm naar de klant toe, en dus onnodig. Vanwege hun slechte reputatie als provider zijn ze vast bang dat je je abbo opzegt, en komen daardoor met dit soort onzin.

Als ik een helpdesk bel, dan wil ik gewoon zakelijk geholpen worden, en niet dit soort onzin horen.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_53561239
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
  zaterdag 29 september 2007 @ 02:26:15 #3
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_53561244
Chello


Disclaimer: nooit iets met Chello danwel UPC te maken gehad, woon buiten hun verzorgingsgebied
pi_53561264
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef jslavenburg het volgende:
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
Ach kommaneuker, beperk je liever tot de kern.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_53561283
Als ze het niet zeggen en worden meegeluisterd krijgen ze een negatieve beoordeling .
bye
pi_53561293
- Ik snap niet dat je hierover een topic aanmaakt
- Ik snap uberhaupt niet waarom jij je tijd daaraan verdoet
- Ik snap niet waarom ik reply op dit topic
pi_53561714
Dat heet "WOW"

Sluiten ze ook nog netjes af met "Aan het begin van dit gesprek gaf ik aan dat ik uw probleem zou oplossen. Heb ik hier aan voldaan?"
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:08:53 #8
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53565768
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 03:54 schreef jeroen25 het volgende:
Dat heet "WOW"

Sluiten ze ook nog netjes af met "Aan het begin van dit gesprek gaf ik aan dat ik uw probleem zou oplossen. Heb ik hier aan voldaan?"
Staat zeker in het script? Of het gesprek wordt opgenomen misschien .
How can I make this topic about me?
pi_53566611
Ik wil gewoon een zwoele vrouwenstem horen die de indruk wekt dat ze kleine Grrrrrrrr in haar mondje neemt nadat ze me geholpen heeft met mijn internet problemen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_53566628
Chello _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53566633
Oh wacht ik heb zelf Chello internetz
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53566773
helpdeskmedewerkers in het algemeen
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_53566808
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 02:25 schreef jslavenburg het volgende:
Voordat je over de helpdesk van Chello begint te zeuren mag je eerst iets aan je grammatica gaan doen.
wat is er dan?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53566884
Bij home zit je eerst 5 minuten vast aan de lijn, wilt u kontakt met de ..of met..kies dan voor nummer 2..
klik je op 2
belt u voor..of voor...of voor...
belt u ergens anders voor ,
klik dan op 9, dan keert u terug naar het hoofdmenu..
zo niet klikt u dan op de andere nummers, weet u niet meer welk nummer voor wat staat, klikt u dan op 8 dan hoort u nogmaals(hopelijk wel want daar verdienen wij nml aan)
het hele hoofdmenu, je klikt op 8, want jouw optie stond er niet bij.
Kom je weer bij het begin menu kun je weer helemaal overnieuw aarghhhhhhh
Ben je eindelijk waar je zijn moet:
Er zijn nog 10 minuten wachtenden voor u...
En vervolgens hoor je dan elke seconde er zijn nog zoveel wachtenden voor u....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53566910
Je kan de Chello helpdesk helemaal niet gebeld hebben.

Liegende TS
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:26:53 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53567590
Moet je maar meer verstand hebben, dan heb je de Chello Helpdesk niet nodig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_53567948
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wat is er dan?
Ga terug naar school jij
pi_53568305
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Ga terug naar school jij
Je kunt ook overdrijven, als het nou heel slecht geschreven zou zijn...
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:14:16 #19
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_53568576
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:50 schreef pasjesjen het volgende:
helpdeskmedewerkers in het algemeen
Indd
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:16:35 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53568620
Wat meer beleefdheid op een helpdesk is denk ik niet erg. Ik heb dat in mijn tijd alleen maar achteruit zien gaan raar dat je daar over klaagt TS. Ik erger me kapot op de joviale manier waarop je door bepaalde call centers wordt aangesproken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 29 september 2007 @ 15:18:04 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53568648
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_53569328
net zo "fijn" bel je de storingsdienst a zoveel cent per minuut krijg je eerst een zwam verhaal over "contentheids onderzoek" en of je daar aan mee wil werken..... Nee voor dat geld wil ik zo snel mogelijk geholpen worden en niet eers 30 sec naar die stomme vraag moeten luisteren en er op moeten reageren, want als je dat niet doet ben je 2 minuten kwijt.

enne...
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:26 schreef fathank het volgende:
Moet je maar meer verstand hebben, dan heb je de Chello Helpdesk niet nodig.
als de "wijk/straatkast" iedere keer volloopt bij een regenbui ontdekken ze het nooit zelf, pas als je belt komt er een monteur de boel weer aanzetten... en daar kun je toch echt niet zelf bij...
pi_53569827
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
Bij de loller1000 was al dom maar dit...
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:38:57 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53575330
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken
En van het verdiende geld een nieuwe Fox kopen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:37:11 #25
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53576817
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga alst goed is binnenkort als helpdeskmedewerker voor UPC werken

Probleem met die helpdesk is dat je Rotterdammers, Brabanders, Amsterdammers, Gelderlanders en Friezen aan de lijn krijgt.
Nou Mailkuuul dat gaat wel mis met jouw Limburgs accent.
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')