Leer dan ook lezen trutquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef Het_Biertje het volgende:
net gebeld en dan krijg je heul MissHobje niet aan de telefoon
hoe zit dat?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef Het_Biertje het volgende:
net gebeld en dan krijg je heul MissHobje niet aan de telefoon
hoe zit dat?
Jeutje, bier?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
en ik weet waar jouw huis woont in Assen
Wat dacht je dat ik nu aan het doen ben met Hobbemeis??quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij hebt vast geen skype, slet.
alsof mij dat aan mijn achterste oxydeert.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik nu aan het doen ben met Hobbemeis??![]()
0800 zal het wel niet zijnquote:En ja ik weet wat er staat. En dat is geen 0900 nummer![]()
fietsen zul je bedoelen!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:27 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
daar wil ik wel 16km voor rijden
en dan thuis opzuupen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
kratje bier kan wel achterin
Skypen op haar 0909-MissHobje natuurlijkquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
alsof mij dat aan mijn achterste oxydeert.
[..]
0800 zal het wel niet zijn
mijn roes?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Skypen op haar 0909-MissHobje natuurlijk![]()
ik wel en contact ook
Maar slaap jij vandaag lief je roes uit![]()
Als ik blauw was had ik t misschien overwogen maar helaasquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:35 schreef Het_Biertje het volgende:
kan deze trouwens naar R&P?
ik zit er namelijk ontzettend mee dat dat nummer het niet doet.
Ik heb liever dat jij je druk maakt over belangrijkere dingen zoals je leven. Kansloze wencker.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:35 schreef Het_Biertje het volgende:
kan deze trouwens naar R&P?
ik zit er namelijk ontzettend mee dat dat nummer het niet doet.
*adviseerd wel in de lengte richting te snijden en niet overdwars...quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik blauw was had ik t misschien overwogen maar helaas
maar ik help je wel
* Memento-Mori reikt scheermesjes aan
doe je dat adviseren wel met een t?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*adviseerd wel in de lengte richting te snijden en niet overdwars...![]()
in mijn leven heb ik al een aantal cumfiestas mogen uitvoeren. jij typt er nog steeds over op fora's met je piemoltje in je hand.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij je druk maakt over belangrijkere dingen zoals je leven. Kansloze wencker.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe je dat adviseren wel met een t?
maar dit was wel ene heul ernstige of heb je al teveel van TS op, dan vergeef ik je.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
op zaterdag ochtend 00:40 maak ik me niet meer druk om spelling en taalfauten
![]()
![]()
heb je geen keukenmes? ik pak dat soort dingen groot aanquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik blauw was had ik t misschien overwogen maar helaas
maar ik help je wel
* Memento-Mori reikt scheermesjes aan
nee ik heb alleen maar lieve mesjes, roze scheermesjes en aardappelschilmesjesquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heb je geen keukenmes? ik pak dat soort dingen groot aan
lam van de whiskey en vermoeidheid..quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dit was wel ene heul ernstige of heb je al teveel van TS op, dan vergeef ik je.
dan gooi ik ff de popcorn in de magnetronquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:44 schreef Het_Biertje het volgende:
tis even wachten op een reactie van sjakie01 aangezien hij met 1 hand typt.
geduld mensen, geduld.
Neem effe een fles Cola mee op de terug wegquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan gooi ik ff de popcorn in de magnetron![]()
dat nummer heb ik ook.quote:
cola ? dat hab ik niet, ik doe tegenwoordig aan de crystal clearquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Neem effe een fles Cola mee op de terug weg![]()
doe eens delenquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:46 schreef Het_Biertje het volgende:
zo, nu eerst een bavaria warsteiner.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cola ? dat hab ik niet, ik doe tegenwoordig aan de crystal clear
ja meer staat er ook niet meer inquote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja meer staat er ook niet meer in![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:53 schreef MissHobje het volgende:
Ohoo Moemoe belt me nu ../.helppppp
hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja meer staat er ook niet meer in![]()
Die zweep heeft geen zin Moemoe. Daar geniet ze vanquote:
Het-Biertje in zijn erwtenbrein getelepatiedinges gedaanquote:
Dat geloof ik best, Hobje lacht altijd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die zweep heeft geen zin Moemoe. Daar geniet ze van![]()
erwten brein? ik? door iemand die stam + t niet beheerstquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het-Biertje in zijn erwtenbrein getelepatiedinges gedaan![]()
alleen moemoe maar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef MissHobje het volgende:
moemoe .. je krijgt de groetsels van HMaster-II
* Memento-Mori gaat ervoor zitten met de popcornquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
erwten brein? ik? door iemand die stam + t niet beheerst?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, Hobje lacht altijd.
* moemoe zwaait terug naar HMaster-IIquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef MissHobje het volgende:
moemoe .. je krijgt de groetsels van HMaster-II
quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
erwten brein? ik? door iemand die stam + t niet beheerst?
Jaaahhh Het wuiftopicquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:14 schreef moemoe het volgende:
Ja! Laten we er een zwaai topic van maken!
Oja en wanneer kom je weer langs op moemoe?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:28 schreef MissHobje het volgende:
Het_Biertje![]()
Misschien omdat er een 6 te weinig in staat ? en een 0 teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |