Dat vind ik echt de mooiste stukjes. Ben Miller heeft een lang verhaal, en wordt dan afgemaakt door de one-liners van de restquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Hij was goed![]()
.heel verhaal over electriciteit/quantum, totdat je machines erop laat lopen..
Sean Locke weer lekker droog ..
[..]
Ik vond dat juist vervelend, omdat ik de verhalen van Miller best interessant vond. Het is heel irritant als een interessant verhaal ineens wordt afgekapt door een grapjas, of dat de camera alleen maar de glazige blikken van de andere comedians in beeld heeft. Maar Miller en Brydon hadden wel een van de hoogtepunten van de serie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de mooiste stukjes. Ben Miller heeft een lang verhaal, en wordt dan afgemaakt door de one-liners van de rest![]()
Zn verhalen waren zeker interessant en ook een terechte winnaar, maar het blijft een show die vooral draait om humor, en dat was weer heel erg aanwezig bij de anderen. Mooi evenwicht dus deze keerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vond dat juist vervelend, omdat ik de verhalen van Miller best interessant vond. Het is heel irritant als een interessant verhaal ineens wordt afgekapt door een grapjas, of dat de camera alleen maar de glazige blikken van de andere comedians in beeld heeft. Maar Miller en Brydon hadden wel een van de hoogtepunten van de serie.![]()
Digitenne zendt toch ook gewoon BBC1 en 2 uitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef VeggieBurgerQueen het volgende:
Stomme Digitenne met z'n BBC Prime. Ik wil ook QI kunnen zien. Meh!
Ik snapte maar niet waarom de anderen hem niet konden volgenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vond dat juist vervelend, omdat ik de verhalen van Miller best interessant vond. Het is heel irritant als een interessant verhaal ineens wordt afgekapt door een grapjas, of dat de camera alleen maar de glazige blikken van de andere comedians in beeld heeft. Maar Miller en Brydon hadden wel een van de hoogtepunten van de serie.![]()
Ik denk dat het ook best te volgen was voor de rest, alleen een komiek kan alleen komisch doen denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik snapte maar niet waarom de anderen hem niet konden volgenHelder en duidelijke uitleg, zat echt te genieten.
nope.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
Digitenne zendt toch ook gewoon BBC1 en 2 uit
Eeerst nog even 9 xl kijken. Wat zegt de (buikspreker??) davis op 3:09 in die aflevering? Ik versta het niet. En op 13.27: "Streets and roundabouts?" Die snap ik niet eensquote:
en hij valt er weer voorquote:
Heard it - als in 'oud nieuwsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:30 schreef Flaccid het volgende:
Wat zegt de (buikspreker??) davis op 3:09 in die aflevering?
week niet ... misschien doelt het op iets alledaags in tegenstelling tot "2nd law of Thermal-Dynamics"quote:En op 13.27: "Streets and roundabouts?" Die snap ik niet eens![]()
Scroll eens naar boven: dinsdag 24 februari 2009 @ 11:59quote:En op 16:02 : Someone said to me one day you [wat zegt ie hier nou?]
Boeit dat?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:59 schreef Flaccid het volgende:
Wat is het verschil volgens davies in frogs and toads? Spelling?
Ligt het aan mij of lijkt die pad er in gefotoshopt?
[ afbeelding ]
En het duurde wel ff voordat ie het doorhadquote:Op zondag 1 maart 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boeit dat?Ze hadden vorige week Alan Davies weer eens gefotosoept.
Ik moest echt lachen jaquote:Op zondag 1 maart 2009 00:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
En het duurde wel ff voordat ie het doorhad
quote:@Friedhelm WHAT? ILLEGAL QI DOWNLOAD?? that's ok, so long as you're not watching on Dave.. Buy a DVD!
Is dat niet de broer van johan derksen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef Da_Ripper het volgende:
oh-em-dzjie, is die echt?
[ afbeelding ]
ps: check foto-bestandsnaam![]()
Er is trouwens ook een QI-twitter met iedere dag weetjes in de QI-stylequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef Da_Ripper het volgende:
oh-em-dzjie, is die echt?
[ afbeelding ]
ps: check foto-bestandsnaam![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |