quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:27 schreef ForumGek het volgende:
Was dit vorige week ook niet op téévéé ?
nee, ik vond die achtervolging tofquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
TS kijkt graag naar die krullebol![]()
Of jou die net de weg oversteekt, HL_Dog43 hartstikke doodquote:Op vrijdag 28 september 2007 21:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laat die mensen ajb hard racen. Ze komen vanzelf wel een keer een mooie harde boom tegen waar ze tegenaan kunnen botsen.
Das het voorspel om je alvast op te lekkeren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:03 schreef CantFazeMe het volgende:
WegmisbruikersDe commentaar is niet te harden, en ze laten al 4x hetzelfde voorfilmpje zien voordat het daadwerkelijk voorkomt
![]()
Zou je wel willen he.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:01 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Of jou die net de weg oversteekt, HL_Dog43 hartstikke dood
Hiermee geef je aan dat jouw leven dus net zo gevarieerd is omdat het je is opgevallen dat er elke week weer een topic over is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:25 schreef ASroma het volgende:
elke week weer een topic, wat heerlijk gevarieerd is het leven toch![]()
![]()
20 te hard in een clio...quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:10 schreef okkie-man het volgende:
Vorige week reed er iemand in een Clio 20 km/h te hard. Dat zoiets in de uitzending komt is echt triest. Dan ben ik ook een wegmisbruiker
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:10 schreef okkie-man het volgende:
Vorige week reed er iemand in een Clio 20 km/h te hard. Dat zoiets in de uitzending komt is echt triest. Dan ben ik ook een wegmisbruiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |