abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 september 2007 @ 00:13:22 #26
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_53580015
Het enige echte programma is natuurlijk Blik op de weg, dat is ook nog wel eens kritisch op de politie en het beleid enzo. Vandaar dat er ook elke keer een miljoen mensen kijken en ome Koos er niet meer aan mee wilde werken omdat hij zijn eigen moralistische praat niet mocht ventileren.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zondag 30 september 2007 @ 00:35:35 #27
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53580366
Wat ik zo sneu vond was dat broertje en zusje van 12 en 8 die gewoon een ritje met een quad over een ventweggetje maken. Daarvoor een boete van 'rijden zonder rijbewijs' bladiebla aanrekenen.
Nounounou wat een wegmisbruikers zeg. Geeft dat nou zo'n ritje.

Pak die lui die met dik 70 door een 30km zone langs scholen jakkeren, vin'k veel erger
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
  zondag 30 september 2007 @ 01:18:17 #28
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_53580955
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik zo sneu vond was dat broertje en zusje van 12 en 8 die gewoon een ritje met een quad over een ventweggetje maken. Daarvoor een boete van 'rijden zonder rijbewijs' bladiebla aanrekenen.
Nounounou wat een wegmisbruikers zeg. Geeft dat nou zo'n ritje.

Pak die lui die met dik 70 door een 30km zone langs scholen jakkeren, vin'k veel erger
Raar he, je zou verwachten dat ze bij dat programma als geen ander zouden moeten weten wat de kijkers wel erg vinden en wat niet, en hoe ze een matige overtreder even flink kunnen zwartmaken met wat krachttermen...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_53580981
Blik op de weg FTW.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')