abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53561780
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:39 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

als jij dat vind.. succes..
tis altijd leuk om reacties te zien waarin iemand zich niet durft toe te lichten, want ja, straks raak je in discussie en krijg je je gelijk niet.
Wat moet ie toelichten
Je hebt gewoon een ASBO

A. fietsen waar het niet is toegestaan.
Bij een treinstation zijn VEEEEL voetgangers normaliter, dus gewoon aso dat je daar fietst
B. Te beroerd om 25 meter te lopen, lui wezen, zeker student?
C. Lopen kankeren op mensen die hun werk gewoon doen
D. Lopen kankeren op werklozen die werk hebben (psssst, dan zijn ze niet werkloos meer)
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53562619
Ja ik fiets waar het niet toegestaan is, maar verder klopt er dan ook geen reet van wat je zegt.

Er zijn meestal idd veel voetgangers, maar niet bij de fietsenstalling. Die zijn namelijk met de fiets, en om bij de fietsenstalling te komen vanuit het station, ga je niet via die stoep.
Het gaat wel om iets meer dan 25 meter, ik ben niet te beroerd om te lopen, maar soms heb je haast, en waarom zou je moeilijk doen als t makkelijk kan. Enige wat ik fout doe is met een fiets een stoep oversteken.
Het is niet hun werk zich met mij te bemoeien. Zij kijken naar fietsen die buiten de stalling staan. Voor verkeersregels is er politie e.d.
En met je punt D, ze krijgen gewoon een uitkering, alleen in de plaats van te solliciteren lopen ze daar rond. Dat noem ik toch aardig werkloos.
..
  zaterdag 29 september 2007 @ 09:46:07 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53562650
De man had gewoon een stok tussen je spaken moeten gooien zodat je op je bek ging TS. Want op een stoep hoor je niet te fietsen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_53563322
Ik weet zeker dat elke FOK-er hier daar ook gewoon zou fietsen. Heb daar nog nooit iemand zien afstappen. Lopen ook bijna nooit mensen over dat stuk, en als ze er lopen zie je ze ruim van tevoren aankomen of je moet wel blind zijn. Vind het goed dat die mensen iig nog niets doen ipv van niks doen maar overdrijf het niet aub.
pi_53567458
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:41 schreef Frankvbr het volgende:
Ja ik fiets waar het niet toegestaan is, maar verder klopt er dan ook geen reet van wat je zegt.

Er zijn meestal idd veel voetgangers, maar niet bij de fietsenstalling. Die zijn namelijk met de fiets, en om bij de fietsenstalling te komen vanuit het station, ga je niet via die stoep.
Ooooh mensen daar vliegen?
Of gaan die met de lollerskates?
quote:
Het gaat wel om iets meer dan 25 meter, ik ben niet te beroerd om te lopen, maar soms heb je haast, en waarom zou je moeilijk doen als t makkelijk kan. Enige wat ik fout doe is met een fiets een stoep oversteken.
Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.
quote:
Het is niet hun werk zich met mij te bemoeien. Zij kijken naar fietsen die buiten de stalling staan. Voor verkeersregels is er politie e.d.
Nooit gehoord van burgerplicht?
Elke willekeurige burger kan je op je gedrag aanspreken en je wijzen op de wet.
En inplaats van te zeggen 'ik ben een man, hij heeft gelijk, en ik ben er niet te trots voor om hem gelijk te geven' ga je lopen miepen dat mensen zich met jouw bemoeien als je illegale activiteiten uitvoert.
quote:
En met je punt D, ze krijgen gewoon een uitkering, alleen in de plaats van te solliciteren lopen ze daar rond. Dat noem ik toch aardig werkloos.
Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53574710
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 14:21 schreef BasOne het volgende:
Ooooh mensen daar vliegen?
Of gaan die met de lollerskates?
[..]

Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.
[..]

Nooit gehoord van burgerplicht?
Elke willekeurige burger kan je op je gedrag aanspreken en je wijzen op de wet.
En inplaats van te zeggen 'ik ben een man, hij heeft gelijk, en ik ben er niet te trots voor om hem gelijk te geven' ga je lopen miepen dat mensen zich met jouw bemoeien als je illegale activiteiten uitvoert.
[..]

Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.
lees beter. of je hebt geen fiets bij je, dus dan loop je daar niet. Of je hebt wel een fiets bij je en je loopt naar station, maar dan ga je ook niet via de stoep.
harder doorfietsen, das precies wat kdoe, en daarbij neem ik een klein stukje stoep mee.

dat elke willekeurig burger dat kan, wil niet zeggen dat t ook moet. Vooral mensen die naar andere kijken, zonder eerst te zien wat ze zelf allemaal fout doen. En ja idd, het zo is illegaal, kvind het vreemd dat ze me nog niet opgesloten hebben. Kom op zeg, iedereen doet dingen die volgens de wet niet mogen. Ik fiets over een stoep, andere mensen plegen een moord. Wil jij zeggen dat jij alles volgens de regeltjes doet. En ik ga ook niet iedereen in dit forum aanspreken op foute activiteiten. Ik ga toch ook niet in het drugstopic mensen afzeiken wegens handelen.
..
pi_53574785
Elst
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53579136
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:13 schreef Frankvbr het volgende:

[..]

lees beter. of je hebt geen fiets bij je, dus dan loop je daar niet. Of je hebt wel een fiets bij je en je loopt naar station, maar dan ga je ook niet via de stoep.
harder doorfietsen, das precies wat kdoe, en daarbij neem ik een klein stukje stoep mee.

dat elke willekeurig burger dat kan, wil niet zeggen dat t ook moet. Vooral mensen die naar andere kijken, zonder eerst te zien wat ze zelf allemaal fout doen. En ja idd, het zo is illegaal, kvind het vreemd dat ze me nog niet opgesloten hebben. Kom op zeg, iedereen doet dingen die volgens de wet niet mogen. Ik fiets over een stoep, andere mensen plegen een moord. Wil jij zeggen dat jij alles volgens de regeltjes doet. En ik ga ook niet iedereen in dit forum aanspreken op foute activiteiten. Ik ga toch ook niet in het drugstopic mensen afzeiken wegens handelen.
Nee hoor ik ben ook geen heilige.
Maar als ik word aangesproken voor fietsen op de stoep, of ander wangedrag ga ik niet lopen miepen op een forum maar neem het als de echte vent die ik ben.
Laboro te salutante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')