quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:41 schreef Frankvbr het volgende:Ja ik fiets waar het niet toegestaan is, maar verder klopt er dan ook geen reet van wat je zegt.
Er zijn meestal idd veel voetgangers, maar niet bij de fietsenstalling. Die zijn namelijk met de fiets, en om bij de fietsenstalling te komen vanuit het station, ga je niet via die stoep.
Ooooh mensen daar vliegen?
Of gaan die met de lollerskates?
quote:
Het gaat wel om iets meer dan 25 meter, ik ben niet te beroerd om te lopen, maar soms heb je haast, en waarom zou je moeilijk doen als t makkelijk kan. Enige wat ik fout doe is met een fiets een stoep oversteken.
Als je haast hebt moet je maar vroeger je nest uit komen of harder doortrappen.
quote:
Het is niet hun werk zich met mij te bemoeien. Zij kijken naar fietsen die buiten de stalling staan. Voor verkeersregels is er politie e.d.
Nooit gehoord van burgerplicht?
Elke willekeurige burger kan je op je gedrag aanspreken en je wijzen op de wet.
En inplaats van te zeggen 'ik ben een man, hij heeft gelijk, en ik ben er niet te trots voor om hem gelijk te geven' ga je lopen miepen dat mensen zich met jouw bemoeien als je illegale activiteiten uitvoert.
quote:
En met je punt D, ze krijgen gewoon een uitkering, alleen in de plaats van te solliciteren lopen ze daar rond. Dat noem ik toch aardig werkloos.
Nee, werkenden met een uitkering zijn dat, niet werklozen, die zitten met een uitkering thuis en doen niets.
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante