abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53549898
Nu te koop:

Mijn supermooie Samsung u600 white!!

Het is een ultradunne slider met de afmetingen 103x49x11mm.
Er zit een goede 3.2 megapixel camera op en hij heeft bluetooth en een radio.
Ik heb geen foto, maar hij is gewoon 100% in goede staat.

Plaatje:

Toestel is

MET doos
MET boekjes
MET lader
MET accu
MET datakabel
MET headset
MET 1gb geheugen micro-sd
MET T-Mobile logootje (erg klein, niet roze)
MET originele Samsung firmware

Toestel is

ZONDER krassen
ZONDER simlock
ZONDER T-Mobile firmware

En uiteraard is het toestel supermooi!

Nu zullen jullie je afvragen waarom ik hem weg doe? Nouja, ik heb deze in mei gekregen bij mijn abonnement.. Toen was de Sony Ericsson s500i nog niet uit, en daar ben ik dus verliefd op geworden
De u600 moet dus weg, anders kan ik deze niet kopen.

Je mag hier bieden.. ik dacht zelf aan een euro of 230 a 250.
Het toestel is op te halen in het centrum van Leeuwarden en eventueel te verzenden.
Bij verzenden zijn de kosten voor het verpakken en verzenden voor de koper.
pi_53549912
Grrr.. ik ben ook echt blond.. stel ik het filter in op vraag.. maar het moet dus aanbod zijn!
Modje?
pi_53550066
Ik heb even je filter goed gezet.
pi_53550137
Dankjewel!
Owja, even een kleine toevoeging.. in principe is het toestel ook te ruil tegen een Sony Ericsson s500i, maar het liefst gewoon tegen cash geld aangezien ik al ergens een op het oog heb.
pi_53550172
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 18:16 schreef Zweefvliegje het volgende:
Je mag hier bieden.. ik dacht zelf aan een euro of 230 a 250.
Vrij duur...de u600 is los 238 euro voor de blauwe, de zilvere 249 en de witte 270 geloof ik... (Femmefone, los toestel) en heb gister bij de mediamarkt sd kaartje van 1 gb gekocht voor 16 euro. Dus voor een toestel van een half jaar oud vind ik 230 euro vrij veel.

en kan je misschien toch een foto maken?
pi_53550396
Ik kan wel een foto maken maar wat ik zeg, het toestel is gewoon 100% als nieuw..
En hij is nog geen half jaar oud maar 4 maanden.
En bovendien is hij nog maar een maandje gebruikt, aangezien ik moest wachten tot m'n nummerbehoud inging.
Maar ik zal zo even zien of ik een foto kan maken. Kan even duren (tot morgen ofzo) aangezien ik even een camera moet lenen.
pi_53550950
Ok ik wacht af
pi_53563561
Zoals jullie zien is het T-Mobile slechts bij bepaalde lichtinvallen te zien.
pi_53563681
als de T-mobile firmware eraf is...wil dit dan zeggen dat je de firmware aangepast heb en dat daarmee de garantie dus vervalt?
pi_53563714
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:16 schreef mrPanerai het volgende:
als de T-mobile firmware eraf is...wil dit dan zeggen dat je de firmware aangepast heb en dat daarmee de garantie dus vervalt?
Yep
pi_53563858
Ja, ze zeggen van wel.. maar uit eigen ervaring weet ik dat dat niet zo is..
Dit is namelijk m'n tweede toestel. De eerste die vertoonde veel dode pixels, zomaar uit het niets.
Kon hem gewoon ruilen.
Deze U600 die ik nu te koop aanbiedt heeft deze problemen niet en hij heeft ook geen speling op het schuifmechanisme (wat ik nog wel eens lees op internet).

Ow, en nog even over de garantie. Omdat ik hem bij een abonnement heb gekregen, is de garantie sowieso niet overdraagbaar. Dus garantie zou via mij moeten gaan.
pi_53598917
Hij is verkocht voor 200 euro.. toch netjes al zeg ik het zelf!
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:16:23 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53610651
oke
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')