Tel ze eens na.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef lennart12 het volgende:
"ja met jou?"
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef lennart12 het volgende:
"ja met jou?"
ja met jou = + 5 lettersquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
5 letters?
quote:
Oh wacht, toch welquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Dat stond niet in de OP, extra!
Slotje![]()
Welles!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Dat stond niet in de OP, extra!
Slotje![]()
Ah, gelukkig, ik ben niet de enige.quote:
Aldus iemand die niet de moeite neemt om hoofdletters te gebruikenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
je lost dat op door die lowlifes gewoon te blocken en/of ze niet meer aan te spreken..
dat soort mensen wil je toch niet in je lijst hebben
Maar...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
je lost dat op door die lowlifes gewoon te blocken en/of ze niet meer aan te spreken..
dat soort mensen wil je toch niet in je lijst hebben
Hee hond, 't ging alleen om "jmj"quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef Calibrero het volgende:
Hey sup !
- nm..
k, w doe j vnv
- weet ng n
o, coke ni
-moegaan xiejestrx ltrs
jo mzl cu
jij sluit je zinnen ook niet af met een punt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aldus iemand die niet de moeite neemt om hoofdletters te gebruiken![]()
Ik vind dat je zinnen niet hoeft te eindigen met een punt, als je al afsluit met een smilert.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij sluit je zinnen ook niet af met een punt.
dus als we daar op gaan letten had ik jou, als je in m'n msn lijst had gestaan, ook geblocked![]()
Een smilie is een heel grote puntquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind dat je zinnen niet hoeft te eindigen met een punt, als je al afsluit met een smilert.
En daarvoor blokken
Fuck jou, preutse pimp.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Hee hond, 't ging alleen om "jmj"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |