Grmbl, de insiders weten dat het verkeer in Arnhem een ramp is.
Ik moest vandaag in de stad zijn, om een nieuwe videokaart te halen, dikke schnelle kaart jeweet, maar blijkbaar werd me dat niet gegunt.
Op de johan de witlaan, vanaf verdomme het asielzoekerscentrum tot aan het circuit stond het vást.
En dan heb je ook nog van die clowntjes die gewoon niet optrekken he, ik bedoel, tijd zat jongens, we staan niet in een file, ofzo
![]()
de andere kant is echter opgefokte bestelbusjes die achter je zitten en, met bezweet hoofd en al, op het gas staan te hengsten, geef je geen ruimte? geen probleem, dan máken we ruimte
![]()
..
![]()
m.a.w gewoon de busbaan pakken, uiteraard als er net een bus aan komt.
Klacht 2.
Vrouwtjes, ik was eindelijk uit de hel wat men ''verkeer in Arnhem'' noemt. Rijd ik terug naar huis, gooit zo'n suicidale emo trut zich zo vol voor mij, vanuit een linker straat. Zonder richting, uiteraard, wat bijna resulteerde in een platte Pallo en een geschokte emo.
Dan heb je ook nog, de ik-bel-niet-handsfree-en-ik-zoek-mijn-kortingsbonnenboekje-vrouwtjes, kenmerken hiervan zijn, zoals je kunt verwachten, niet handsfree bellen, verkeer dat op de laatste plaats in de prioriteiten lijst staan, groene stoplichten negeren en pas wegrijden als hij oranje word, vaak blond, kijken dom om zich heen en rijden onzekerder dan een die-hard gothic op een hardcore feestje.
Samenvatting : Emo's