quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
Dr is hier een speciaal topic van... Ff zoeken
moet zeggen dat 3kwart ng steeds niet geresized is, was behoorlijk pissed of nadat ik 25 min lang alles aan het importeren wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:48 schreef don-diablo het volgende:
tof alweer vergeten moet ze weer opnieuw in msn zetten
ja idd is me ook ogevallen, sommige hebben nog steeds een grijze achtergrondquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
moet zeggen dat 3kwart ng steeds niet geresized is, was behoorlijk pissed of nadat ik 25 min lang alles aan het importeren was![]()
Misschien moest je het topic eens doorlezen. Elke MSN versie importeert ze blijkbaar anders dus je moet iemand zoeken die ze heeft en dezelfde versie als jou heeft. Ik ben wel wat langer dan een paar uurtjes bezig geweest om ze allemaal goed te maken voor mijn versie (Microsoft Messenger for Mac 6.0.2)quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
moet zeggen dat 3kwart ng steeds niet geresized is, was behoorlijk pissed of nadat ik 25 min lang alles aan het importeren was![]()
Probleem verholpen? Anders schop ik em naar DIG.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:47 schreef Biefstuk het volgende:
Bedankt voor de .zip
Ok, zal ik het topic sluiten, of wil je nog doorklagen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef Biefstuk het volgende:
Jep, probleem is dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |