Dat bestaat helemaal nietquote:
Misschien ga ik met 2 vrienden, als ze genoeg geld bij elkaar kunnen krijgen, cabrioletje huren (is zeer goedkoop daar), en lekker rond rijdenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:53 schreef Afwezig het volgende:
TVP'tjeIk ben van plan zelf te gaan reizen in het oosten van de VS, met m'n zus. Je gaat alleen? Dat vind ik namelijk wel helemaal stoer
Het lijkt me trouwens echt een prachtroute. Ik ben voor een aantal jaar terug van SFO via Yosemite, Kings Canyon en Death Valley naar Las Vegas geweest. Geweldige trip, ik zou hem zo weer over doen. Las Vegas, tja, ik denk dat je er van moet houden. Ik was er zeker niet kapot van. Dit in tegenstelling tot San Fransisco. Adembenemend mooie stad. Prachtige parken en gebouwen.
Ik wil zelf HEEL graag naar Yellowstone en ook Olympic National Park lijkt me geweldig. (Dat zal helaas een andere trip worden) Ik zal waarschijnlijk in de zelfde periode gaan reizen. Ik ben nog een half jaartje bezig met me studie, en dan wil ik ook een maandje gaan. Ik heb er ook al echt zin in
Keep us updated
![]()
--Ook al HAN student zie ik
![]()
Mojave National Preserve danquote:
Dit is idd zo, maar misschien kan je wel wat regelen met de maatschappijen zoals gezegd. Ben zelf een keer van verschillende airports vertrokken met dezelfde maatschappij; hoewel dit wel seizoensgebonden was! (dit was Martinair; het is wel vrij matig qua service etc, maar wel een redelijke prijs en een paar jaar geleden vlogen ze nog op die airports)quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef jaco het volgende:
Mogelijk kan je iets met een 'open-jaw' ticket regelen (KLM vliegt op beide bestemmingen). Maar zo niet, dan moet je 2 enkele reizen aanschaffen wat enorm duur is. Het kan dan gunstig zijn om toch maar even terug naar Vancouver te rijden of zelfs een enkele reis SF - Vancouver aan te schaffen.
Dat hoeft helemaal niet enorm duur te zijn, in ieder geval niet veel duurder dan een gewoon retourtje. Afgelopen zomer (toch hoogseizoen) betaalde ik omgerekend 700 euro voor een retourtje naar de VS. Heen geland in New York, terugvlucht vanaf San Francisco. Een gewoon retourtje naar New York kost midden in de zomer ook al 650 euro, dus geen slechte deal. Op veel sites waar je vliegtickets kunt bestellen kan je hier dan ook gewoon naar zoeken als je verschillende vertrek en aankomstplaatsen aangeeft.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef jaco het volgende:
Misschien een praktische opmerking: je keert terug vanuit een andere stad (SF) dan waar je arriveert (Vancouver). Mogelijk kan je iets met een 'open-jaw' ticket regelen (KLM vliegt op beide bestemmingen). Maar zo niet, dan moet je 2 enkele reizen aanschaffen wat enorm duur is. Het kan dan gunstig zijn om toch maar even terug naar Vancouver te rijden of zelfs een enkele reis SF - Vancouver aan te schaffen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 22:26 schreef ETA het volgende:
Xith, heb je wel genoeg geld voor dit alles????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |