Een echt talentquote:
Ik denk gewoon morgen op de training weer. 10.35u.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is het ook al bekend wanneer die weer geblesseerd is?
Ik ben ook een talentquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een echt talent![]()
weg is voor ik straf krijg![]()
Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat is wel een ex-Ajacied jongens, beetje respect he.![]()
Vind je het als christen wel goed dat hij mensen bedreigd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat is wel een ex-Ajacied jongens, beetje respect he.![]()
Het stadion? Nee..quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik smokkel de gezelligheid mee het stadion in
![]()
tot laterssssssssssssszzzzzz
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag moet dit gewoon toegestaan zijn, want wat moeten we anders? Naar Hools, die kliek met al die kansloze users? Nee, gewoon relaxed ons gang laten gaan!
Hij had Lurling zijn rechterwang moeten toekeren natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vind je het als christen wel goed dat hij mensen bedreigd?![]()
Tijdlang niet gezien, vakantie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Bier, hoer, kermis, weekend enzovoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |